ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Referaty i samodzielne stanowiska

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowisko d/s Promocji i Turystyki

Informacja ogłoszona dnia 2008-06-03 10:16:37 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Anna Pogorzelska tel. 89 513 20 40, pok. nr 22
e-mail:


Do zadań stanowiska ds. Promocji iTurystyki  należy:
1. Organizowanie i koordynowanie wydarzeń o charakterze promocyjnym, turystycznym, kulturalnym realizowanych przez urząd.
2. Prowadzenie gminnego kalendarza imprez.
3. Organizowanie i udział w targach, wystawach, przedsięwzięciach promujących gminę.
4. Gromadzenie dokumentacji fotograficznej z organizowanych na terenie gminy imprez turystycznych, promocyjnych, kulturalnych i sportowych.
5. Współpraca z podmiotami, instytucjami, organizacjami społecznymi, przedsiębiorcami w zakresie promocji gminy i obsługi ruchu turystycznego na terenie gminy.
6. Prowadzenie informacji dotyczącej bazy noclegowej, gospodarstw agroturystycznych i podmiotów obsługujących ruch turystyczny na terenie gminy, oraz obiektów infrastruktury turystycznej.
7. Inicjowanie i realizacja działań i przedsięwzięć mających na celu promocję gminy.
8. Prowadzenie strony internetowej Dobrego Miasta oraz systemu informacji sms.
9. Opracowywanie, umieszczanie i gromadzenie materiałów dotyczących gminy Dobre Miasto w środkach masowego przekazu.
10. Poszukiwanie możliwości rozpowszechniania wiedzy o Dobrym Mieście za pomocą Internetu.
11. Projektowanie i zlecanie wykonania materiałów promocyjnych.
12. Organizowanie współpracy władz gminy z innymi samorządami, instytucjami i organizacjami w zakresie promocji, turystyki, kultury i sportu.
13. Organizowanie informacji turystycznej.
14. Nawiązywanie i koordynowanie współpracy gminy z partnerami krajowymi i zagranicznymi.
15. Planowanie, koordynowanie i nadzór nad estetyką miasta i utrzymaniem miejskich terenów zielonych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Iwanek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-06-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Iwanek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-06-03 10:16:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-06-03 10:16:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Głowala
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-12-18 11:00:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2028 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony