Kierownictwo Urzędu
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Akapit nr - brak tytułu
Tel: 089 61 61 424 pok. Nr 11
1. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
1) sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych, obiegiem informacji w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
2) przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
3) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między komórkami Urzędu,
4) nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego i skargowego,
5) koordynowanie załatwiania wniosków i interpelacji radnych,
6) organizowanie zasad właściwego przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków obywateli,
7) nadzór nad zapewnieniem terminowego i prawidłowego przygotowania przez referaty , stanowiska pracy i inne jednostki organizacyjne materiałów na sesje Rady,
8) nadzór nad gospodarką mieniem Urzędu i środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania,
9) opracowywanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu,
10) opracowywanie projektów zmian w regulaminach,
11) opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy,
12) koordynowanie i organizowanie działań związanych z wyborami do Sejmu ,Senatu, Prezydenta RP, jednostek samorządu terytorialnego, ławników oraz spisów powszechnych i referendów,
13) organizowanie kontroli wewnętrznej w Urzędzie,
14) informowanie Burmistrza, Kierowników Referatów i Samodzielne stanowiska pracy o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie objętym działalnością Gminy,
15) realizacja innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza,
16) realizacja zaleceń pokontrolnych wydawanych przez organy kontroli.
17) prowadzenie książki kontroli (kontrole zewnętrzne Urzędu) oraz przechowywanie dokumentów z przeprowadzanych kontroli),
18) nadzór merytoryczny nad Biuletynem Informacji Publicznej.
19) koordynacja prowadzenia i rozliczania projektów finansowanych z funduszy unijnych,