ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Kierownictwo Urzędu

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-06-03 09:57:39 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Funkcję Sekretarza sprawuje - Magdalena Iwanek 


Tel: 89 61 61 424   pok. Nr 11

1. Do zadań Sekretarza należy w szczególności: 

1) sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych, obiegiem informacji w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr, 

2) przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu, 

3) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między komórkami Urzędu, 

4) nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego i skargowego, 

5) koordynowanie załatwiania wniosków i interpelacji radnych, 

6) organizowanie zasad właściwego przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków obywateli, 

7) nadzór nad zapewnieniem terminowego i prawidłowego przygotowania przez referaty , stanowiska pracy i inne jednostki organizacyjne materiałów na sesje Rady, 

8) nadzór nad gospodarką mieniem Urzędu i środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania, 

9) opracowywanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu, 

10) opracowywanie projektów zmian w regulaminach, 

11) opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy, 

12) koordynowanie i organizowanie działań związanych z wyborami do Sejmu ,Senatu, Prezydenta RP, jednostek samorządu terytorialnego, ławników oraz spisów powszechnych i referendów, 

13) organizowanie kontroli wewnętrznej w Urzędzie, 

14) informowanie Burmistrza, Kierowników Referatów i Samodzielne stanowiska pracy o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie objętym działalnością Gminy, 

15) realizacja innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza, 

16) realizacja zaleceń pokontrolnych wydawanych przez organy kontroli. 

17) prowadzenie książki kontroli (kontrole zewnętrzne Urzędu) oraz przechowywanie dokumentów z przeprowadzanych kontroli), 

18) nadzór merytoryczny nad Biuletynem Informacji Publicznej. 

19) koordynacja prowadzenia i rozliczania projektów finansowanych z funduszy unijnych,

« powrót do poprzedniej strony