Kierownictwo Urzędu
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Burmistrz
Informacja ogłoszona dnia 2008-06-03 09:18:59 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Funkcję Burmistrza Dobrego Miasta sprawuje Pan Stanisław Grzegorz Trzaskowski
Adres: 11-040 Dobre Miasto ul. Warszawska 14
Pok. Nr 12 – sekretariat
Tel.: + 48 89 616 13 14
Fax.: + 48 89 616 14 43
Adres e-mail:
Do zadań Burmistrza należy, w szczególności:
Pok. Nr 12 – sekretariat
Tel.: + 48 89 616 13 14
Fax.: + 48 89 616 14 43
Adres e-mail:
Do zadań Burmistrza należy, w szczególności:
1. gospodarowanie mieniem gminy,
2. kierowanie sprawami gminy i reprezentowanie jej na zewnątrz,
3. podejmowanie czynności nie cierpiących zwłoki należących do właściwości Rady, związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego, zagrażających bezpośrednio zdrowiu i życiu oraz w sprawach mogących spowodować znaczne straty materialne,
4. kierowanie pracą urzędu,
5. wykonywanie zadań określonych przepisami o ochronie informacji niejawnych,
6. wykonywanie zadań z zakresu obronności państwa,
7. nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych wydawanych przez organy kontroli oraz kontrolę wewnętrzną,
8. nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy z pracownikami urzędu,
9. wykonywanie zadań zwierzchnika służbowego w stosunku do kierowników i dyrektorów gminnych jednostek organizacyjnych, w tym nawiązywanie i rozwiązywanie z nimi stosunku pracy,
10. wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w przedmiocie i zakresie przewidzianym prawem,
11. realizacja innych zadań wynikających z bieżącego kierowania urzędem.
2. kierowanie sprawami gminy i reprezentowanie jej na zewnątrz,
3. podejmowanie czynności nie cierpiących zwłoki należących do właściwości Rady, związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego, zagrażających bezpośrednio zdrowiu i życiu oraz w sprawach mogących spowodować znaczne straty materialne,
4. kierowanie pracą urzędu,
5. wykonywanie zadań określonych przepisami o ochronie informacji niejawnych,
6. wykonywanie zadań z zakresu obronności państwa,
7. nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych wydawanych przez organy kontroli oraz kontrolę wewnętrzną,
8. nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy z pracownikami urzędu,
9. wykonywanie zadań zwierzchnika służbowego w stosunku do kierowników i dyrektorów gminnych jednostek organizacyjnych, w tym nawiązywanie i rozwiązywanie z nimi stosunku pracy,
10. wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w przedmiocie i zakresie przewidzianym prawem,
11. realizacja innych zadań wynikających z bieżącego kierowania urzędem.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Maciej Głowala |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-06-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Iwanek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-06-03 09:18:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Użytkownik Serwisowy |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-06-03 09:18:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Maciej Głowala |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-02-05 12:29:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3850 raz(y) |