ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Sekretarz

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-06-03 09:57:39 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Funkcję Sekretarza sprawuje 
Adres: 11-040 Dobre Miasto ul. Warszawska 14
Pok. Nr 11
Tel.: + 48 89 616 14 24
Fax.: + 48 89 616 14 43
Adres e-mail:

Do zadań Sekretarza należy, w szczególności:
1. sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku i dyscypliny pracy oraz obiegiem informacji w urzędzie,
2. podejmowanie działań na rzecz usprawniania pracy urzędu,
3. nadzór nad prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych,
4. koordynowanie i nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego i skargowego oraz interpelacji i zapytań,
5. nadzór nad opracowywaniem projektów uchwał, zarządzeń,
6. realizacja przyjętej w urzędzie gospodarki etatami oraz funduszem płac,
7. udzielanie pracownikom urlopów wypoczynkowych i zwolnień z pracy zgodnie z przepisami prawa pracy i regulaminem pracy urzędu,
8. inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia wiedzy i kwalifikacji pracowników samorządowych, w tym nadzór nad organizacją szkoleń pracowników urzędu,
9. nadzór nad dokonywaniem okresowych ocen pracowników urzędu oraz dokonywanie okresowych ocen podległych pracowników,
10. opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy,
11. delegowanie pracowników urzędu do krajowych wyjazdów służbowych,
12. rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między komórkami organizacyjnymi urzędu,
13. planowanie kosztów utrzymania urzędu, kontrola gospodarowania mieniem urzędu i nadzór nad właściwym, zgodnie z zasadą celowości i gospodarności, wydatkowaniem środków finansowych przewidzianych na ten cel w budżecie gminy,
14. organizacja i koordynowanie spraw związanych z wyborami powszechnymi, referendami, wyborami organów jednostek pomocniczych gminy oraz przeprowadzaniem na terenie gminy wyborów ławników oraz spisów powszechnych,
15. organizowanie kontroli wewnętrznej w urzędzie i nadzór nad realizacją działalności kontrolnej oraz zaleceń pokontrolnych,
16. prowadzenie książki kontroli (kontrole zewnętrzne urzędu) oraz przechowywanie dokumentów z przeprowadzonych kontroli,
17. koordynowanie kontroli przeprowadzanych w jednostkach organizacyjnych gminy oraz przechowywanie dokumentów z kontroli,
18. dokonywanie kontroli funkcjonalnej i bieżącej oceny funkcjonowania kontroli zarządczej w przypisanym zakresie,
19. zapewnienie informowania pracowników o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie objętym działalnością gminy,
20. sprawowanie nadzoru nad ochroną danych osobowych znajdujących się w zbiorach urzędu,
21. organizowanie i nadzorowanie dostępu do informacji publicznej,
22. pełnienie funkcji kierownika urzędu w razie nieobecności burmistrza i zastępcy burmistrza,
23. wykonywanie innych zadań na polecenie burmistrza lub zastępcy burmistrza.
24. wykonywanie obowiązków w ramach udzielonego przez burmistrza pełnomocnictwa.

Schemat Organizacyjny Urzędu Miejskiego określa komórki organizacyjne nadzorowane przez Sekretarza.
 
« powrót do poprzedniej strony