ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-06-03 09:57:39 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Funkcję Sekretarza sprawuje - Zenon Połocki


Tel: 089 61 61 424 pok. Nr 11


1. Sekretarz zapewnia w powierzonym mu zakresie pełną realizację zadań oraz nadzoruje Referaty, Stanowiska pracy i inne jednostki organizacyjne wykonujące te zadania.

2. Zgodnie ze schematem organizacyjnym Urzędu Sekretarz nadzoruje:
- Referat Organizacyjny,
- Referat Spraw Obywatelskich,
- Referat Ochrony Informacji Niejawnych,Spraw Wojskowych i Obrony Cywilnej

3. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
1) sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych, obiegiem informacji w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,

2) przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,

3) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych miedzy komórkami Urzędu,

4) opracowywanie aktów wewnętrznego zarządzania,

5) nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw administracyjnego postępowania administracyjnego i skargowego,

6) koordynowanie załatwiania wniosków i interpelacji radnych,

7) organizowanie zasad właściwego przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków obywateli,

8) nadzór nad zapewnieniem terminowego i prawidłowego przygotowania przez referaty, stanowiska pracy i inne jednostki rganizacyjne materiałów na sesje Rady,

9) nadzór nad gospodarką mieniem Urzędu i środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania,

10) opracowywanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu,

11) opracowywanie projektów zmian w regulaminach,

12) opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy,

13)koordynowanie i organizowanie działań związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, Prezydenta RP, jednostek samorządu terytorialnego, ławników oraz spisów powszechnych i referendów,

14) organizowanie kontroli wewnętrznej w Urzędzie,

15) informowanie Burmistrza, Kierowników Referatów i Samodzielne stanowiska pracy o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie objętym działalnością Gminy,

16) realizacja innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza,

17) realizacja zaleceń pokontrolnych wydawanych przez organy kontroli,

18) prowadzenie książki kontroli (kontrole zewnętrzne Urzędu) oraz przechowywanie dokumentów z przeprowadzanych kontroli,

19)nadzór merytoryczny nad Biuletynem Informacji Publicznej.

« powrót do poprzedniej strony