Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-07-08 14:43:31 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Zameldowanie na pobyt czasowy (powyżej 2 miesięcy)
Wymagane dokumenty:
1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty),
2. Książeczka wojskowa,
3. Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego, do pobrania w Urzędzie Miejskim pok. 2
4. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale kwatery stałe) ujawniający osobę uprawnioną do potwierdzenia zgody na zameldowanie (właściciel, najemca, wynajmujący).
2. Książeczka wojskowa,
3. Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego, do pobrania w Urzędzie Miejskim pok. 2
4. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale kwatery stałe) ujawniający osobę uprawnioną do potwierdzenia zgody na zameldowanie (właściciel, najemca, wynajmujący).
Opłaty:
Czynności związane z zameldowaniem na pobyt czasowy nie podlegają opłatom.
Miejsce złożenia dokumentów
Referat Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście
pok. nr 2,
tel. 089 616 12 12
Termin i sposób załatwiania sprawy:
- w wypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia pobytu czasowego czynność zameldowania dokonywana jest bezzwłocznie.
- w wyniku dokonania czynności meldunkowej interesant otrzymuje komputerowy wydruk w postaci poświadczenia zameldowania na pobyt czasowy powyżej 2 miesięcy.
- w wyniku dokonania czynności meldunkowej interesant otrzymuje komputerowy wydruk w postaci poświadczenia zameldowania na pobyt czasowy powyżej 2 miesięcy.
Tryb odwoławczy
Od decyzji wydanej przez Burmistrza Dobrego Miasta przysługuje odwołanie do Wojewody Warm. Maz. w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji administracyjnej.
Uwagi:
- W przypadku upływu terminu zameldowania na pobyt czasowy powyżej 2 miesięcy meldunek automatycznie wygasa.
- Ponowne zameldowanie na pobyt czasowy jest realizowane poprzez prawne dostarczenie wymaganych dokumentów i wypełnienie formularza meldunkowego.
- w przypadku opuszczenia lokalu przed upływem terminu zameld. na pobyt czasowy powyżej 2 m-cy należy wypełnić i przedłożyc druk zgłoszenia wymeld. z m-sca pobytu powyżej 2 m-cy pobytu czasowego dokonywana jest bezwłocznie.
- Ponowne zameldowanie na pobyt czasowy jest realizowane poprzez prawne dostarczenie wymaganych dokumentów i wypełnienie formularza meldunkowego.
- w przypadku opuszczenia lokalu przed upływem terminu zameld. na pobyt czasowy powyżej 2 m-cy należy wypełnić i przedłożyc druk zgłoszenia wymeld. z m-sca pobytu powyżej 2 m-cy pobytu czasowego dokonywana jest bezwłocznie.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (.Dz.U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.).