ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-07-08 14:56:53 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Wydawanie dowodu osobistego po raz pierwszy osobie, która nie ukończyła 18 lat.


Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony wniosek o wydanie dowod. Druk do pobrania
2. Dwa aktualne zdjęcia na cienkim papierze (lewy profil, lewe ucho odkryte),
3. Odpis skrócony aktu urodzenia – jeżeli nie został sporządzony w USC w Dobrym Mieście,

Opłaty:
30,00 zł – Warmiński Bank Spółdzielczy Oddz. w Dobrym Mieście na konto Gminy Dobre Miasto
(Nr rach. 71 8857 1041 3001 0000 2163 0001) za dowód osobisty,
5,00 zł – opłata skarbowa za wniosek o wydanie dowodu
(Dz. Nr 105 z dnia 30.11.2000r., poz. 1110)

Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście – Referat Spraw Obywatelskich,
- osoby zameldowane na pobyt stały i czasowy na terenie gminy Dobre Miasto
pok. Nr 3,
tel. 089 61 51 059

Termin załatwienia sprawy:
Wydanie dowodu tożsamości – 1 miesiąc

Uwagi:

Składanie wniosku o wydanie dowodu osobistego i jego odbiór dokonuje się osobiście w obecności opiekuna ustawowego lub prawnego.


Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2001 r. Nr 84 poz. 960)

« powrót do poprzedniej strony