Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Akapit nr - brak tytułu
Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony wniosek o wydanie dowodu Druk do pobrania
2. Dwa aktualne zdjęcia na cienkim papierze (lewy profil, lewe ucho odkryte),
Opłaty
30,00 zł - Warmiński Bank Spółdzielczy Oddz. w Dobrym Mieście na konto 71 8857 1041 3001 0000 2163 0001
(Dz. Nr 105 z dnia 30.11.2000r., poz. 1110)
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Miejski w Dobrym Mieście – Referat Spraw Obywatelskich
- osoby zameldowane na pobyt stały i czasowy na terenie gminy Dobre Miasto
pok. Nr 3,
tel. 089 61 51 059
Termin załatwienia sprawy
Wydanie dowodu tożsamości – 1 miesiąc
Uwagi
Składanie wniosku o wydanie dowodu osobistego i jego odbiór dokonuje się osobiście.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2001 r. Nr 84 poz. 960)