ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-07-08 15:08:19 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Wydanie dowodu osobistego w przypadku zniszczenia


Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony wniosek o wydanie dowodu Druk do pobrania
2. Dwa aktualne zdjęcia na cienkim papierze (lewy profil, lewe ucho odkryte),

3. Odpis skrócony aktu urodzenia przy osobach panna, kawaler lub odpis skrócony aktu małżeństwa przy innych stanach cywilnych jeżeli zostały sporządzone w innym miejscu niż USC Dobre Miasto


Opłaty
30,00 zł - Warmiński Bank Spółdzielczy Oddz. w Dobrym Mieście na konto 71 8857 1041 3001 0000 2163 0001
(Dz. Nr 105 z dnia 30.11.2000r., poz. 1110)

Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Miejski w Dobrym Mieście – Referat Spraw Obywatelskich
- osoby zameldowane na pobyt stały i czasowy na terenie gminy Dobre Miasto
pok. Nr 3,
tel. 089 61 51 059

Termin załatwienia sprawy
Wydanie dowodu tożsamości – 1 miesiąc

Uwagi
Składanie wniosku o wydanie dowodu osobistego i jego odbiór dokonuje się osobiście.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2001 r. Nr 84 poz. 960)

« powrót do poprzedniej strony