ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-07-09 09:54:30 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Wydanie dowodu osobistego z powodu zmiany danych osobowo- adresowych


Wymagane dokumenty:

1. Wypełniony wniosek o wydanie dowodu Druk do pobrania
2. Dwa aktualne zdjęcia na cienkim papierze (lewy profil, lewe ucho odkryte),
3. Dokument stwierdzający podstawę wymiany dowodu (decyzja o zmianie imienia lub nazwiska, akt zawarcia związku małżeńskiego), osoby panna, kawaler odpis skrócony aktu urodzenia jeżeli nie zostały sporządzone w USC Dobre Miasto,
4. Dokument stwierdzający tożsamość podlegający wymianie,
5. Zameldowanie na pobyt stały w Dobrym Mieście,


Opłaty
30,00 zł – Warmiński Bank Spółdzielczy Oddz. w Dobrym Mieście na konto Gmina Dobre Miasto
Nr rach. 71 8857 1041 3001 0000 2163 0001
(Dz. Nr 105 z dnia 30.11.2000r., poz. 1110)

Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Miejski w Dobrym Mieście – Referat Spraw Obywatelskich
- osoby zameldowane na pobyt stały i czasowy na terenie gminy Dobre Miasto
pok. Nr 3,
tel. 089 61 51 059

Termin załatwienia sprawy
Wydanie dowodu tożsamości – 1 miesiąc

Uwagi
Składanie wniosku o wydanie dowodu osobistego i jego odbiór dokonuje się osobiście.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2001 r. Nr 84 poz. 960)

« powrót do poprzedniej strony