ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-07-09 13:06:50 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Oznaczanie numerem porządkowym nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych


Wymagane dokumenty :
1. Wniosek

a) wniosek o oznaczenie numerem porządkowym nieruchomości/ budynku (druk do pobrania)
b) wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości (druk do pobrania) - opłata skarbowa w pokoju nr 26 w Urzędzie Miejskim w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej – Obsługa Kasowa


Miejsce złożenia dokumentów :
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście

Termin i sposób załatwienia sprawy :

Wydanie stosownego zaświadczenia następuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów.


Jednostka odpowiedzialna :
Referat Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami
pok. 6 i 7
tel. 089 61 61 610, 089 61 51 058

Podstaw prawna:

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 października 2004 r. w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości (Dz. U. Nr 243, poz. 2432)
« powrót do poprzedniej strony