ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-06-03 10:16:37 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Małgorzata Ofierska  tel. 089 61 53 949   ul. Orła Białego 16 e-mail:

<e-mail>



Do zadań specjalisty ds. rozwoju lokalnego należy:

1.Poszukiwanie i pozyskiwanie źródeł pozabudżetowego finansowania przedsięwzięć podejmowanych przez Dobre Miasto.

1) przygotowywanie wniosków o przyznanie środków finansowych ( z Funduszy Unii Europejskiej, budżetu województwa i Państwa, itp.) ,
2) bieżąca analiza możliwości pozyskiwania środków pozabudżetowych przez gminę, jednostki organizacyjne, jednostki pomocnicze, przedsiębiorców i organizacje pozarządowe. Informowanie właściwychkomórek Urzędu o takich możliwościach,
3) organizowanie szkoleń w zakresie planowania i pozyskiwania środków finansowych dla przedsiębiorców, organizacji pozarządowych i rolników.

2. Udzielanie informacji w zakresie polityki rozwoju lokalnego Gminy.

3.Realizacja na poziomie Gminy zadań w zakresie członkowstwa Polski w Unii Europejskiej:


- przygotowanie Gminy do członkostwa w organizacjach Unii Europejskiej,
- koordynowanie współpracy w radzie Gmin i Regionów Europy oraz innych organizacjach,

4. Stymulowanie nowych inicjatyw związanych z rozwojem lokalnym.

1) współpraca z organizacjami skupiającymi przedsiębiorców,
2) przygotowywanie badań marketingowych dotyczących przedsiębiorczości,
3) monitorowanie wielkości zainteresowania inwestycjami w gminie,
4) opracowywanie planów, strategii.

5. Obsługa kontaktów zagranicznych.

1) organizacja pobytu przedstawicieli, delegacji zagranicznych przyjmowanych przez władze gminy
2)organizacja zagranicznych wyjazdów przedstawicieli gminy,
3)przygotowywanie dokumentów związanych z tymi wyjazdami,
4)koordynacja współpracy z innymi samorządami zagranicznymi,
5)zabezpieczenie tłumaczeń z języków obcych dla potrzeb gminy,
6)realizacja wspólnych projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych,

6. Współpraca z organizacjami pozarządowymi:

1)prowadzenie bazy organizacji pozarządowych działających na terenie gminy Dobre Miasto,
2)przygotowanie rocznych programów współpracy z organizacjami pozarządowymi w tym katalogu zadań publicznych zlecanych do realizacji organizacjom pozarządowym,
3)współpraca pozafinansowa wynikająca z programu oraz zasad współpracy z organizacjami pozarządowymi,
4)inicjowanie działań mających na celu pobudzenie aktywności organizacji pozarządowych i ich udział w przedsięwzięciach realizowanych w gminie.

7.Współpraca z krajowymi organizacjami na rzecz turystyki.

1) współpraca ze wszystkimi jednostkami na terenie Gminy związanymi z obsługą ruchu turystycznego,

8. Ogłaszanie konkursów na powierzenie zadań publicznych do realizacji przez organizacje pozarządowe, kontrola realizacji powierzonych zadań oraz rozliczanie dotacji przyznanych na ich realizację .

« powrót do poprzedniej strony