Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Stanowisko d/s Promocji i Turystyki
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-06-03 10:16:37 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum
Akapit nr - brak tytułu
Anna Pogorzelska tel. 89 513 20 40, pok. nr 22
e-mail:
Do zadań stanowiska ds. Promocji iTurystyki należy:
e-mail:
Do zadań stanowiska ds. Promocji iTurystyki należy:
1. Organizowanie i koordynowanie wydarzeń o charakterze promocyjnym, turystycznym, kulturalnym realizowanych przez urząd.
2. Prowadzenie gminnego kalendarza imprez.
3. Organizowanie i udział w targach, wystawach, przedsięwzięciach promujących gminę.
4. Gromadzenie dokumentacji fotograficznej z organizowanych na terenie gminy imprez turystycznych, promocyjnych, kulturalnych i sportowych.
5. Współpraca z podmiotami, instytucjami, organizacjami społecznymi, przedsiębiorcami w zakresie promocji gminy i obsługi ruchu turystycznego na terenie gminy.
6. Prowadzenie informacji dotyczącej bazy noclegowej, gospodarstw agroturystycznych i podmiotów obsługujących ruch turystyczny na terenie gminy, oraz obiektów infrastruktury turystycznej.
7. Inicjowanie i realizacja działań i przedsięwzięć mających na celu promocję gminy.
8. Prowadzenie strony internetowej Dobrego Miasta oraz systemu informacji sms.
9. Opracowywanie, umieszczanie i gromadzenie materiałów dotyczących gminy Dobre Miasto w środkach masowego przekazu.
10. Poszukiwanie możliwości rozpowszechniania wiedzy o Dobrym Mieście za pomocą Internetu.
11. Projektowanie i zlecanie wykonania materiałów promocyjnych.
12. Organizowanie współpracy władz gminy z innymi samorządami, instytucjami i organizacjami w zakresie promocji, turystyki, kultury i sportu.
13. Organizowanie informacji turystycznej.
14. Nawiązywanie i koordynowanie współpracy gminy z partnerami krajowymi i zagranicznymi.
15. Planowanie, koordynowanie i nadzór nad estetyką miasta i utrzymaniem miejskich terenów zielonych.
2. Prowadzenie gminnego kalendarza imprez.
3. Organizowanie i udział w targach, wystawach, przedsięwzięciach promujących gminę.
4. Gromadzenie dokumentacji fotograficznej z organizowanych na terenie gminy imprez turystycznych, promocyjnych, kulturalnych i sportowych.
5. Współpraca z podmiotami, instytucjami, organizacjami społecznymi, przedsiębiorcami w zakresie promocji gminy i obsługi ruchu turystycznego na terenie gminy.
6. Prowadzenie informacji dotyczącej bazy noclegowej, gospodarstw agroturystycznych i podmiotów obsługujących ruch turystyczny na terenie gminy, oraz obiektów infrastruktury turystycznej.
7. Inicjowanie i realizacja działań i przedsięwzięć mających na celu promocję gminy.
8. Prowadzenie strony internetowej Dobrego Miasta oraz systemu informacji sms.
9. Opracowywanie, umieszczanie i gromadzenie materiałów dotyczących gminy Dobre Miasto w środkach masowego przekazu.
10. Poszukiwanie możliwości rozpowszechniania wiedzy o Dobrym Mieście za pomocą Internetu.
11. Projektowanie i zlecanie wykonania materiałów promocyjnych.
12. Organizowanie współpracy władz gminy z innymi samorządami, instytucjami i organizacjami w zakresie promocji, turystyki, kultury i sportu.
13. Organizowanie informacji turystycznej.
14. Nawiązywanie i koordynowanie współpracy gminy z partnerami krajowymi i zagranicznymi.
15. Planowanie, koordynowanie i nadzór nad estetyką miasta i utrzymaniem miejskich terenów zielonych.