Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Akapit nr - brak tytułu
Wymagane dokumenty:
2. Dowód osobisty wnioskodawcy (do wglądu).
3. Pisemne zapewnienie o braku okoliczności do zawarcia związku małżeńskiego (złożone przed kierownikiem USC lub polskim konsulem).
4. Odpis skrócony aktu urodzenia (panna/kawaler).
5. Odpis skrócony aktu urodzenia oraz odpis skrócony aktu małżeństwa z adnotacją o rozwodzie lub unieważnieniu małżeństwa (rozwiedziona/rozwiedziony).
6. Odpis skrócony aktu urodzenia oraz odpis skrócony aktu zgonu współmałżonka (wdowa/wdowiec).
Odpisy aktów nie są wymagane, jeżeli akty znajdują się w Urzędzie Stanu Cywilnego w Dobrym Mieście.
Wysokość opłaty skarbowej: 38,00 zł – zaświadczenie
Forma płatności:
Miejsce złożenia dokumentów:
- dla gminy Dobre Miasto – Urząd Stanu Cywilnego w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 tel. 089 6161418
Termin załatwienia sprawy:
- niezwłocznie
- zaświadczenie jest ważne 3 miesiące od chwili jego wydania
Uwagi:
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 29 września 1986 r. – Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1688 z późn. zm.).
- Ustawa z dnia 16 października 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 września 2007 r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej (Dz. U. Nr 187, poz. 1330).