ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-07-08 14:14:03 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Wymagane dokumenty:
1. Podanie umotywowane ważnymi względami.
2. Dowody osobiste nupturientów (do wglądu)
3. Zaświadczenie dokumentujące powód skrócenia terminu

Wysokość opłaty skarbowej: 39,00 zł – decyzja

Forma płatności:

Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie Urzędu Stanu Cywilnego w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14, czynnej w godz. pracy Urzędu lub bezgotówkowo na rachunek Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście WBS Oddział w Dobrym Mieście Nr 71 8857 1041 3001 0000 2163 0001


Miejsce złożenia dokumentów:
- dla gminy Dobre Miasto – Urząd Stanu Cywilnego w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 tel. 089 6161418

Termin załatwienia sprawy: niezwłocznie

Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 29 września 1986 r. – Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1688 z późn. zm.).
- Ustawa z dnia 25 lutego 1964 r. – Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz. U. z 1964 r. Nr 9, poz. 59 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 16 października 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 września 2007 r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej (Dz. U. Nr 187, poz. 1330)

« powrót do poprzedniej strony