Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-07-08 14:41:01 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Zameldowanie na pobyt czasowy cudzoziemców
Wymagane dokumenty:
1. Aktualny paszport, zezwolenie na zamieszkanie na czas określony, zezwolenie na osiedlenie się, voucher lub ważna wiza pobytowa, zaproszenie.
2. Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego cudzoziemca,
3. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie, ujawniający osobę uprawnioną do wyrażenia zgody na zameldowanie.
2. Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego cudzoziemca,
3. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie, ujawniający osobę uprawnioną do wyrażenia zgody na zameldowanie.
Opłaty:
Czynności związane z zameldowaniem na pobyt czasowy cudzoziemców nie podlegają opłatom
Miejsce złożenia dokumentów
- Referat Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście
pok. 2
tel. 089 616 12 12
Termin i sposób załatwiania sprawy:
- w przypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia pobytu czasowego czynność zameldowania dokonywana jest bezzwłocznie,
- w wyniku dokonania czynności meldunkowej cudzoziemiec otrzymuje potwierdzenie zameldowania na pobyt czasowy cudzoziemca.
- w wyniku dokonania czynności meldunkowej cudzoziemiec otrzymuje potwierdzenie zameldowania na pobyt czasowy cudzoziemca.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (.Dz.U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.).