Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-07-09 13:06:50 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Oznaczanie numerem porządkowym nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych
Wymagane dokumenty :
1. Wniosek
a) wniosek o oznaczenie numerem porządkowym nieruchomości/ budynku (druk do pobrania)
b) wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości (druk do pobrania) - opłata skarbowa w pokoju nr 26 w Urzędzie Miejskim w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej – Obsługa Kasowa
b) wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości (druk do pobrania) - opłata skarbowa w pokoju nr 26 w Urzędzie Miejskim w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej – Obsługa Kasowa
Miejsce złożenia dokumentów :
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście
Termin i sposób załatwienia sprawy :
Wydanie stosownego zaświadczenia następuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów.
Jednostka odpowiedzialna :
Referat Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami
pok. 6 i 7
tel. 089 61 61 610, 089 61 51 058
Podstaw prawna:
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 października 2004 r. w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości (Dz. U. Nr 243, poz. 2432)