Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-07-11 12:18:58 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Usunięcie drzew i krzewów w przypadku gdy wnioskodawca jest właścicielem/posiadaczem gruntu



Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów w wypadku gdy wnioskodawca jest właścicielem/posiadaczem nieruchomości – w formie podania lub druku wniosku Druk do pobrania .


Miejsce złożenia dokumentów
Sekretariat Urzędu Miejskiego

Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni

Jednostka odpowiedzialna:
Referat Budownictwa i Gospodarki Komunalnej
pok. Nr 21
tel. 089 61 63 608

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Sekretariacie, Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście w godzinach pracy Urzędu).
Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.


Uwagi:

1. Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
2. W przypadku posesji stanowiącej współwłasność wniosek musi być potwierdzony przez współwłaściciela.
3. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście


Podstawa prawna

art. 83 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 880 z późn. zm.)