Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie cudzoziemców na pobyt stały lub czasowyDrukuj informacjęSprawa: Zameldowanie cudzoziemców na pobyt stały lub czasowySzczegóły informacji
Zameldowanie cudzoziemców na pobyt stały lub czasowy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2020-06-19 13:12:45
Termin załatwienia
W przypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu odpowiedniego formularza /zgłoszenia pobytu stałego lub czasowego/ czynność zameldowania dokonywana jest niezwłocznie.
Miejsce załatwienia
pok. 2
Telefon kontaktowy
89 616 12 12
Sposób załatwienia
Organ dokonujący zameldowania na pobyt stały wydaje z urzędu zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt stały, a dokonujący zameldowania na pobyt czasowy na wniosek osoby wydaje zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt czasowy.
Miejsce odbioru
Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto pok. 2, 3.
Wymagane Dokumenty
1.Aktualny paszport
2.Karta pobytu wydana w związku z udzieleniem zezwolenia na pobyt stały, zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej, zgody na pobyt ze względów humanitarnych, ochrony uzupełniającej albo nadaniem statusu uchodźcy, dokument ,zgoda na pobyt tolerowany”,
3.Wypełniony formularz pobytu stałego lub czasowego /druki do pobrania przy procedurze zameldowania na pobyt stały lub czasowy/
4.Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie
5.Pełnomocnictwo /jeżeli został ustanowiony pełnomocnik/
Opłaty
17zł za wydane zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt czasowy na wniosek
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010r. O ewidencji ludności (jednolity tekst Dz.U. z 2019r., poz.1397 ze zm.)