ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt czasowyDrukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt czasowy

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt czasowy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2020-06-19 13:12:45

Termin załatwienia

Niezwłocznie, po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenie pobytu czasowego.

Miejsce załatwienia

pokój nr 2

Sposób załatwienia

Zameldowania należy dokonać osobiście lub przez pełnomocnika.
Organ gminy dokonujący zameldowania, wydaje na wniosek osoby zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt czasowy.

Miejsce odbioru

Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto pok. 2, 3.

Wymagane Dokumenty

1.Dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport)
2.Wypełniony formularz zgłoszenie pobytu czasowego – do pobrania, lub w Urzędzie Miejskim pokój nr 2
3.Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt czasowy (akt notarialny, umowa najmu, odpis z księgi wieczystej) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowania.
4.Pełnomocnictwo jeżeli został ustanowiony pełnomocnik, udzielone na piśmie – do pobrania

Opłaty

Za wydanie zaświadczenia na wniosek osoby 17 zł
Nie podlega opłacie skarbowej wydanie zaświadczenia w sprawach wymienionych w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. O opłacie skarbowej (Dz.U. z 2019r., poz.1000)

Podstawa prawna

Ustawa  z dnia 24 września 2010 r. O ewidencji ludności (jednolity tekst Dz.U.z 2019r., poz.1397 ze zm.)
« powrót do poprzedniej strony