Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt stałyDrukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt stałySzczegóły informacji
Zameldowanie na pobyt stały
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2020-06-19 13:12:45
Termin załatwienia
Niezwłocznie, po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenie pobytu stałego. Zameldowania należy dokonać osobiście lub przez pełnomocnika. Organ gminy po dokonaniu zameldowania na pobyt stały, wydaje z urzędu osobie zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt stały.
Miejsce załatwienia
pokój nr 2
Telefon kontaktowy
89 616 12 12
Miejsce odbioru
Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto pok. 2, 3.
Wymagane Dokumenty
1.Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport)
2.Wypełniony formularz zgłoszenie pobytu stałego- do pobrania w Urzędzie Miejskim pokój nr 2
3.Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt stały(akt notarialny, umowa najmu, odpis z księgi wieczystej) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowanie.
4.Pełnomocnictwo jeżeli został ustanowiony pełnomocnik, udzielone na piśmie- do pobrania
2.Wypełniony formularz zgłoszenie pobytu stałego- do pobrania w Urzędzie Miejskim pokój nr 2
3.Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt stały(akt notarialny, umowa najmu, odpis z księgi wieczystej) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowanie.
4.Pełnomocnictwo jeżeli został ustanowiony pełnomocnik, udzielone na piśmie- do pobrania
Opłaty
Czynność związana z zameldowaniem na pobyt stały nie podlega opłacie
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U.z 2019, poz. 1397 ze zm.)