ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt stałyDrukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt stały

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt stały

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2020-06-19 13:12:45

Termin załatwienia

Niezwłocznie, po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenie pobytu stałego. Zameldowania należy dokonać osobiście lub przez pełnomocnika. Organ gminy po dokonaniu zameldowania na pobyt stały, wydaje z urzędu osobie zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt stały.

Miejsce załatwienia

pokój nr 2

Telefon kontaktowy

89 616 12 12

Miejsce odbioru

Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto pok. 2, 3.

Wymagane Dokumenty

1.Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport)
2.Wypełniony formularz zgłoszenie pobytu stałego- do pobrania w Urzędzie Miejskim pokój nr 2
3.Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt  stały(akt notarialny, umowa najmu, odpis z księgi wieczystej) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowanie.
4.Pełnomocnictwo jeżeli został ustanowiony pełnomocnik, udzielone na piśmie- do pobrania

Opłaty

Czynność związana z zameldowaniem na pobyt stały nie podlega opłacie

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U.z 2019, poz. 1397 ze zm.)                                             
« powrót do poprzedniej strony