Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Udostępnianie danych osobowych na wniosek o udostępnianie danychDrukuj informacjęSprawa: Udostępnianie danych osobowych na wniosek o udostępnianie danychSzczegóły informacji
Udostępnianie danych osobowych na wniosek o udostępnianie danych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2020-06-19 13:12:45
Termin załatwienia
Do 7 dni, wnioski wymagające uzupełnienia do 1 miesiąca
Miejsce załatwienia
pokój nr 2
Telefon kontaktowy
89 616 12 12
Sposób załatwienia
Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto pok. 2, 3.
Miejsce odbioru
Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto pok. 2, 3, 5,
Wymagane Dokumenty
1.Wypełniony wniosek o udostępnienie danych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców oraz rejestru PESEL - druk do pobrania
2.Dowód uiszczenia opłaty za udostępnienie danych
3.Wskazanie przepisu prawa materialnego, na podstawie którego wnioskodawca jest uprawniony do żądania udostępnienia danych osoby tj. dokumenty potwierdzające interes prawny lub uwiarygodnienie interesu faktycznego w uzyskaniu danych.
4.W przypadku działania przez pełnomocnika należy złożyć dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa wraz z dowodem zapłaty należnej opłaty skarbowej
Opłaty
Opłata za wniosek o udostępnienie danych w kwocie 31 zł na rachunek
Gmina Dobre Miasto
718857 1041 3001 0000 2163 0001
Opłata za udzielenie pełnomocnictwa 17 zł
Tryb odwoławczy
Od decyzji administracyjnej o odmowie udostępnienia danych służy prawo złożenia odwołania do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (jednolity tekst Dz.U.z 2019r., poz.1397 ze zm.)