Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie z pobytu stałegoDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie z pobytu stałegoSzczegóły informacji
Wymeldowanie z pobytu stałego
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2008-08-01 14:51:14
Termin załatwienia
bezzwłocznie
Miejsce załatwienia
Referat Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście
pok. 2,
tel. 089 61 61 212
Telefon kontaktowy
089 61 61 212
Sposób załatwienia
- w przypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego czynność wymeldowania dokonywana jest bezzwłocznie.
- w wyniku dokonania wymeldowania interesant otrzymuje wydruk komputerowy w postaci poświadczenia wymeldowania z pobytu stałego.
Miejsce odbioru
Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto pok. 2, 3, 5,
Wymagane Dokumenty
1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty),
2. Książeczka wojskowa,
3. Wypełniony formularz zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego - druk do pobrania i w Urzędzie Miejskim pok. 2
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r Nr 139, poz. 993 z póź. zm).