ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie z pobytu stałegoDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie z pobytu stałego

Szczegóły informacji

Wymeldowanie z pobytu stałego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2008-08-01 14:51:14

Termin załatwienia

bezzwłocznie

Miejsce załatwienia

Referat Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście
pok. 2,
tel. 89 61 61 212

Telefon kontaktowy

89 61 61 212

Sposób załatwienia

- w przypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego czynność wymeldowania dokonywana jest bezzwłocznie.
- w wyniku dokonania wymeldowania interesant otrzymuje wydruk komputerowy w postaci poświadczenia wymeldowania z pobytu stałego.

- możliwość "automatycznego" wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu
- wymeldowanie osoby można dopełnić w urzędzie przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem w formie pisemnej

Miejsce odbioru

Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto pok. 2, 3, 5,

Wymagane Dokumenty

1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty),
2. Wypełniony formularz zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego - druk do pobrania i w Urzędzie Miejskim pok. 2

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r Nr 139, poz. 993 z póź. zm).

« powrót do poprzedniej strony