Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynkuDrukuj informacjęSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynkuSzczegóły informacji
Ustalenie numeru porządkowego budynku
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wieloosobowe Stanowisko ds. Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa
Ogłoszono dnia: 2008-08-05 10:24:54
Termin załatwienia
Wydanie stosownego zaświadczenia następuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów
Miejsce załatwienia
pok. 6, 7
Telefon kontaktowy
89 61 61 924, 89 61 51 058
Miejsce odbioru
Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto pok. 6
Wymagane Dokumenty
1. Wniosek
a) wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku (druk do pobrania)
b) wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości (druk do pobrania) - opłata skarbowa w pokoju nr 26 w Urzędzie Miejskim w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej – Obsługa Kasowa
b) wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości (druk do pobrania) - opłata skarbowa w pokoju nr 26 w Urzędzie Miejskim w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej – Obsługa Kasowa
Podstawa prawna
art. 47a ust.1 pkt. 1, ust. 4 pkt. 5, art. 47b ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prowo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 193, poz.1287)