ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynkuDrukuj informacjęSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynku

Szczegóły informacji

Ustalenie numeru porządkowego budynku

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wieloosobowe Stanowisko ds. Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa

Ogłoszono dnia: 2008-08-05 10:24:54

Termin załatwienia

Wydanie stosownego zaświadczenia następuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów

Miejsce załatwienia

pok. 6, 7

Telefon kontaktowy

89 61 61 924, 89 61 51 058

Miejsce odbioru

Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto pok. 6

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek

a) wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku (druk do pobrania)
b) wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości (druk do pobrania) - opłata skarbowa w pokoju nr 26 w Urzędzie Miejskim w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej – Obsługa Kasowa

Podstawa prawna

art. 47a   ust.1   pkt. 1,   ust. 4   pkt. 5,    art. 47b    ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prowo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 193, poz.1287 ze zmianami)
« powrót do poprzedniej strony