Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynkuDrukuj informacjęSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynkuSzczegóły informacji
Ustalenie numeru porządkowego budynku
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wieloosobowe Stanowisko ds. Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa
Ogłoszono dnia: 2008-08-05 10:24:54
Termin załatwienia
Wydanie stosownego zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego następuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku
Miejsce załatwienia
pok. 6
Telefon kontaktowy
89 61 61 924, 89 61 51 058
Miejsce odbioru
Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto pok. 6
Wymagane Dokumenty
1. Wniosek
a) wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku (druk do pobrania)
b) wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości (druk do pobrania) - opłata skarbowa w pokoju nr 26 w Urzędzie Miejskim w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej – Obsługa Kasowa
b) wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości (druk do pobrania) - opłata skarbowa w pokoju nr 26 w Urzędzie Miejskim w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej – Obsługa Kasowa
Podstawa prawna
art. 47a-47b ustawy z dnia 17 maja 1989r. –Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jednolity Dz. U. z 2015r., poz.520)
Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów ( Dz.U. z 2012r. Nr 23, poz. 125 ).