ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynkuDrukuj informacjęSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynku

Szczegóły informacji

Ustalenie numeru porządkowego budynku

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Inwestycji i Nieruchomości

Ogłoszono dnia: 2008-08-05 10:24:54

Termin załatwienia

Wydanie stosownego zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego następuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku

Miejsce załatwienia

pok. 6

Telefon kontaktowy

89 61 61 924

Miejsce odbioru

Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto pok. 6


 


Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 7 11-040 Dobre Miasto pok. 7

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek
a) wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku (druk do pobrania)
b) wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości (druk do pobrania) - opłata skarbowa w pokoju nr 26 w Urzędzie Miejskim w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej – Obsługa Kasowa

Podstawa prawna

art. 47a-47b ustawy z dnia 17 maja 1989r. –Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jednolity Dz. U. z 2015r., poz.520)
Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów ( Dz.U. z 2012r. Nr 23, poz. 125 ).
« powrót do poprzedniej strony