ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zezwolenie na wycinkę drzew i krzewówDrukuj informacjęSprawa: Zezwolenie na wycinkę drzew i krzewów

Szczegóły informacji

Zezwolenie na wycinkę drzew i krzewów

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej

Ogłoszono dnia: 2008-08-05 14:19:33

Termin załatwienia

Do 30 dni

Osoba kontaktowa

Maria Szulgo

Miejsce załatwienia

Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
pok. nr 3
ul. Warszawska 7

Telefon kontaktowy

089 616 36 08

Miejsce odbioru

Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 7 pok. nr  2, 3, 4, 5 11-040 Dobre Miasto

Wymagane Dokumenty

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów w wypadku gdy wnioskodawca jest właścicielem/posiadaczem nieruchomości – w formie podania lub druku wniosku Druk do pobrania .

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Sekretariacie, Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście w godzinach pracy Urzędu).

Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Uwagi

1. Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
2. W przypadku posesji stanowiącej współwłasność wniosek musi być potwierdzony przez współwłaściciela.
3. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście

Podstawa prawna

t.j Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1220 z późn. zm.

« powrót do poprzedniej strony