Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Rejestracja zgonuDrukuj informacjęSprawa: Rejestracja zgonuSzczegóły informacji
Rejestracja zgonu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Ogłoszono dnia: 2015-05-11 13:17:26
Termin załatwienia
- 3 dni od dnia sporządzenia karty zgonu - 24 godziny od daty sporządzenia karty zgonu – jeżeli zgon nastąpił na skutek choroby zakaźnej
Miejsce załatwienia
Zgon zgłasza się u kierownika urzędu stanu cywilnego w miejscowości, w której nastąpił zgon przedkładając kartę zgonu wydaną przez uprawniony podmiot
Sposób załatwienia
Zgłoszenia zgonu dokonują:
- pozostały małżonek
- krewni zstępni i wstępni
- krewni boczni od 4 stopnia pokrewieństwa
- powinowaci w linii prostej od 1 stopnia
- pozostały małżonek
- krewni zstępni i wstępni
- krewni boczni od 4 stopnia pokrewieństwa
- powinowaci w linii prostej od 1 stopnia
Miejsce odbioru
Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto pok. 5
Wymagane Dokumenty
- Dokument tożsamości osoby zmarłej,
- Dokument tożsamości osoby zgłaszającej zgon.
- Karta zgonu
- Dokument tożsamości osoby zgłaszającej zgon.
- Karta zgonu
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 28 listopada 2014 roku Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 1741 z późn. zm.)