ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie z pobytu czasowegoDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie z pobytu czasowego

Szczegóły informacji

Wymeldowanie z pobytu czasowego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2015-05-13 09:00:53

Termin załatwienia

Niezwłocznie po okazaniu wszystkich niezbędnych dokumentów

Miejsce załatwienia

pokój nr 2

Telefon kontaktowy

89 616 12 12

Sposób załatwienia

Wymeldowanie należy dokonać osobiście lub przez pełnomocnika
Wymeldowania można dokonać automatycznie dokonując zameldowania w nowym miejscu pobytu stałego lub czasowego
Organ gminy dokonujący wymeldowania, wydaje na wniosek osoby zaświadczenie o wymeldowaniu z pobytu czasowego

Miejsce odbioru

Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto pok. 2, 3, 5,

Wymagane Dokumenty

1.Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport)
2.Wypełniony formularz zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego – do pobrania
4.Pełnomocnictwo (jeżeli został ustanowiony pełnomocnik) udzielone na piśmie – do pobrania

Opłaty

17 zł za wydanie zaświadczenia
17 zł za udzielenie pełnomocnictwa
W przypadku gdy pełnomocnikiem jest małżonek, wstępny, zstępny lub rodzeństwo – brak opłaty
Nie podlega opłacie wydanie zaświadczenia w sprawach wymienionych w art.2 ust.1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz.U.z 2014r., poz.1628)

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (Dz.U.Nr 217, poz.1427 ze zm.)
« powrót do poprzedniej strony