Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Szczegóły informacji

Opiniowanie zgodności podziału nieruchomości z planem miejscowym

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wieloosobowe Stanowisko ds. Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa

Ogłoszono dnia: 2008-08-05 12:51:06

Termin załatwienia

1. Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania

Miejsce załatwienia

pok. Nr 6

Telefon kontaktowy

089 61 61 924

Sposób załatwienia

1. Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania

2. Wydanie Postanowienia.

Miejsce odbioru

Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto pok. 6

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek
2. Do wniosku o podział nieruchomości należy dołączyć:
- dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości,
- wypis w katastru nieruchomości i kopię mapy katastralnej obejmującej nieruchomość podlegającą podziałowi,
- decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, jeżeli podział jest zgodny z warunkami określonymi w decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
- pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na podział nieruchomości, w odniesieniu do nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków,
- wstępny projekt podziału, z wyjątkiem podziałów, o których mowa w art. 95 (Ustawy o gospodarce nieruchomościami)
3. Mapa z projektem podziału nieruchomości powinna zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268 poz. 2663) zawierać:
- oznaczenie nieruchomości podlegającej podziałowi według danych z katastru nieruchomości oraz księgi wieczystej, a w razie jej braku – według innych dokumentów określających stan prawny nieruchomości,
- powierzchnię nieruchomości podlegającej podziałowi,
- naniesione w kolorze czerwonym granice projektowanych do wydzielenia działek gruntu,
- przedstawione w kolorze czerwonym powierzchnie projektowanych do wydzielenia działek gruntu,
- przedstawioną w formie graficznej w kolorze czerwonym lub w formie opisowej propozycję sposobu zapewnienia dostępu projektowanych do wydzielenia działek gruntu do drogi publicznej.

 

Opłaty

Nie podlega: art. 2 ust 1 p.pkt h Ustawy o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.)

 

Tryb odwoławczy

Zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Burmistrza Dobrego Miasta w terminie 7 dni od dnia doręczenia.

Podstawa prawna

1. Art. 93 ust. 4,5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn.zm.)
2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości t.j. Dz. U z 2004 r. Nr 268 poz. 2663