Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OG.1100-1/2008Drukuj informację Ogłoszenie numer: OG.1100-1/2008Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Stanowisko d/s Oświaty, Kultury i Sportu
Data udostępnienia: 2008-07-04
Ogłoszono dnia: 2008-07-04 przez Maciej Głowala
Termin składania dokumentów: 2008-07-17 00:00:00
Nr ogłoszenia: OG.1100-1/2008
Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie oświatą, pedagogika, prawo lub administracja)
2. Umiejętność korzystania z przepisów prawa oraz organizacji pracy na zajmowanym stanowisku
3. Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz innych urządzeń biurowych w stopniu umiarkowanym
4. Mile widziane doświadczenie w pracy w Urzędzie lub na pokrewnych stanowiskach (staż pracy)
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość instrukcji kancelaryjnej i przepisów normatywnych dotyczących wykonywanych zadań oraz umiejętność ich stosowania
2. Umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy
3. Obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność, staranność
4. Samodzielność, wysoka kultura osobista, łatwość komunikowania się i przekazywania informacji
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw z zakresu kultury, w tym:
- koordynowanie działalności Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej oraz Centrum Kultury;
- prowadzenie rejestru gminnych instytucji kultury;
- współudział w opracowywaniu statutów instytucji kultury oraz zmian do statutów.
2. Prowadzenie spraw w zakresie rekreacji i sportu, w tym współpraca z klubami sportowymi i szkołami w zakresie organizacji zajęć sportowo-rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz nadzór nad opracowywaniem i realizacją kalendarza gminnych imprez sportowych.
3. Współdziałanie ze szkołami niepublicznymi na terenie Gminy.
4. Prowadzenie spraw związanych z refundacją wynagrodzeń młodocianych pracowników.
5. Prowadzenie spraw związanych z Systemem Informacji Oświatowej.
6. Prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad działalnością szkół i przedszkoli w zakresie spraw finansowych i administracyjnych.
7. Przyznawanie stypendiów socjalnych.
8. Ogłaszanie konkursów na powierzenie zadań publicznych do realizacji przez organizacje pozarządowe, kontrola realizacji powierzonych zadań oraz rozliczanie dotacji przyznanych na ich realizację w zakresie działania stanowiska pracy.
9. Prowadzenie teczek rzeczowych założonych według jednolitego rzeczowego wykazu akt.
V. Wymagane dokumenty:
→ list motywacyjny
→ kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie
→ kserokopie świadectw pracy
→ kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
→ oryginał kwestionariusza osobowego (do pobrania)
→ zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na niniejszym stanowisku wystawione przez lekarza medycyny pracy
→ kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
- osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (Sekretariat);
lub
- pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Dodatkowe informacje pod nr tel.: 089 615-10-64