ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.2111.4.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.2111.4.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor

Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa w Barcikowie

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Szkoła Podstawowa w Barcikowie

Data udostępnienia: 2023-08-08

Ogłoszono dnia: 2023-08-08

Termin składania dokumentów: 2023-08-23 15:30:00

Nr ogłoszenia: Og.2111.4.2023

Zlecający: Gmina Dobre Miasto

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz.1449 z późn.zm.)

V. Wymagane dokumenty:

Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1428), oferty osób przystępujących do konkursu muszą zawierać:
a. uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Szkoły Podstawowej w Barcikowie;
b. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
  • stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo
  • stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
  • stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
 
c. oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
  • imię (imiona) i nazwisko,
  • datę i miejsce urodzenia,
  • obywatelstwo,
  • miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),
d. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. b: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,
e. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
f. w przypadku cudzoziemca - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie:
  • dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672), lub
  • dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
  • dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego,
g. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
h. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
i. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
j. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289 z późn.zm.),
k. oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 342 z późn.zm.) - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły i przedszkola urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,
l. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,
m. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
n. w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2023 r. poz. 984 z późn.zm.), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742 z późn.zm.), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.),
o. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-08-23 15:30:00
b. Sposób:
  
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym oraz dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Zientary – Malewskiej w Barcikowie” w terminie do dnia:
23 sierpnia 2023 r.
 
w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście przy ul. Warszawskiej 14 (pokój Nr 12, I piętro) do godz. 1530 lub wysłać na adres:
 
Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto
 
W przypadku dokumentów wysyłanych pocztą na w/w adres, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty (nie data stempla pocztowego) do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście.
 
Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej
 
Wszelkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata winny być własnoręcznie podpisane, a każda strona parafowana.
 
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Dobrego Miasta.
 
Na żądanie organu prowadzącego publiczne przedszkole, publiczną szkołę lub publiczną placówkę kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w ustępie 2 pkt. 4 lit. d-g, l i m.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci  zostaną powiadomieni indywidualnie.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem danych osobowych kandydatów jest Burmistrz Dobrego Miasta, adres: ul. Warszawska 14, 11 – 040 Dobre Miasto, tel.: (89) 616 13 14, e-mail: urzad.miasta@dobremiasto.com.pl, dalej: ADO.
  2. Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenie postępowania konkursowego na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Barcikowie.
  3. Dane osobowe w dokumentach wymaganych od kandydata będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c, art. 9 ust. 2 lit. b oraz art. 10 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, w związku z ustawą Prawo Oświatowe oraz rozporządzeniem MEN w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej. Podanie tych danych jest obowiązkowe a ich niepodanie będzie skutkowało odmową dopuszczenia do postępowania konkursowego.
  4. Podanie dodatkowych danych niewymaganych w ogłoszeniu (m.in. stanu cywilnego, dodatkowych uprawnień, zainteresowań i innych, zawartych w składanych dokumentach) jest nieobowiązkowe, a ich podanie będzie traktowane jako wyrażenie zgody na przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  5. Dane osobowe w złożonej ofercie będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania konkursowego. Po zakończeniu postępowania i wyłonieniu kandydata oferty będą przechowywane przez 5 lat  od zakończenia postępowania. W przypadku wyłonienia kandydata i jego zatrudnienia, złożone dokumenty zostaną włączone do akt osobowych na podstawie Kodeksu Pracy.
  6. Dane osobowe będą ujawniane komisji konkursowej powołanej przez Burmistrza Dobrego Miasta. Opublikowane na Biuletynie Informacji Publicznej wyniki postępowania konkursowego będą ujawnione wszystkim osobom, które się z nimi zapoznają.
  7. Kandydat ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  8. W przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody kandydatowi przysługuje w dowolnym momencie prawo do wycofania zgody i żądania usunięcia danych. Zgodę można wycofać wysyłając wiadomość na podane wyżej dane teleadresowe Administratora. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, do którego można kierować pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych na adres korespondencyjny Administratora lub e-mail: iodum@dobremiasto.com.pl .

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Godlewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-08 14:50:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maciej Głowala
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-08 14:52:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Głowala
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-25 14:10:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
406 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony