ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.2110.1.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.2110.1.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik

Miejsce pracy: Urząd Stanu Cywilnego w Dobrym Mieście

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Urząd Stanu Cywilnego

Data udostępnienia: 2015-02-18

Ogłoszono dnia: 2015-02-18 przez Joanna Godlewska

Termin składania dokumentów: 2015-03-03 00:00:00

Nr ogłoszenia: Og.2110.1.2015

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) posiadanie:
a) dyplomu ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
b) dyplomu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą uznany w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie art. 191a ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r. poz. 572, z późn. zm.) albo dyplom ukończenia studiów wyższych za granicą uznany za równoważny z polskim dyplomem potwierdzającym uzyskanie tytułu zawodowego magistra na podstawie umowy międzynarodowej lub w drodze nostryfikacji lub,
c) dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;
6) co najmniej trzyletni staż pracy, łącznie, na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi;
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kierownika USC,
8) znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania samorządu;
9) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o opłacie skarbowej;
10) umiejętność kierowania zespołem pracowników;
11) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Microsoft Office;
12) predyspozycje do reprezentowania Urzędu – nienaganna prezencja, dobra dykcja, wysoka kultura osobista, umiejętność wystąpień publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy Kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawy o zmianie imienia i nazwiska;
2) ukończone kursy lub szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku;
3) umiejętność obsługi interesanta;
4) znajomość języków obcych;
5) dyspozycyjność;
6) samodzielność, terminowość, sumienność, odpowiedzialność za powierzone zadania.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego, w tym w szczególności rejestracja zdarzeń stanu cywilnego, sporządzanie aktów stanu cywilnego, prowadzenie akt zbiorowych, dokonywanie zmian w aktach stanu cywilnego, przyjmowanie zgłoszeń i oświadczeń mających wpływ na stan cywilny, wydawanie dokumentów z rejestru stanu cywilnego.
2. Wykonywacie zadań wynikających z ustawy Kodeks rodzinny i opiekuńczy, w tym w szczególności przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz o uznaniu ojcostwa.
3. Wydawanie decyzji, postanowień oraz wykonywanie czynności materialno – technicznych związanych rejestracją stanu cywilnego.
4. Organizowanie uroczystości jubileuszowych z okazji długoletniego pożycia małżeńskiego oraz setnej rocznicy urodzin.
5. Realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o zmianie imienia i nazwiska.
6. Współdziałanie z organami administracji samorządowej, rządowej, sądami, parafiami i innymi organami w zakresie wykonywanych zadań.
7. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio podległych.

Zakres zadań Urzędu Stanu Cywilnego określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:
http://test.systemdobip.pl/gmina_dobre_miasto/23/Regulamin_organizacyjny/

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
1. Pełny wymiar czasu pracy.
2. Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
3. Normy czasu pracy:
a) dobowa – 8 godzin,
b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od
poniedziałku do piątku.
4. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
- poniedziałek – 8:00 – 16:00,
- wtorek – czwartek – 7:30 - 15:30,
- piątek – 7:00 – 15:00.
5. Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie.
6. Praca związana z kontaktami bezpośrednimi i telefonicznymi z klientem.
7. Stanowisko nie jest przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1) formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania
2) list motywacyjny;
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
6) oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
7) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
8) w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
9) kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej;
10) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-03-03 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Dobrym Mieście
w terminie do 03.03.2015 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście .

Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego

http://test.systemdobip.pl/gmina_dobre_miasto/
w zakładce „Informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście.

VII. Informacje dodatkowe:

1. Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
2. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
3. Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w drodze konkursu zostanie zawarta, w pełnym wymiarze czasu pracy, na czas określony (próbny) nie krótszy niż 6 miesięcy.
4. Zawarcie umowy z wybranym kandydatem nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia rozstrzygnięcia konkursu. Brak możliwości zawarcia przez kandydata umowy o pracę w tym terminie, jest jednoznaczne z jego rezygnacją z podjęcia zatrudnienia na stanowisku objętym konkursem.
5. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 616 14 24 lub 89 615 10 64.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Godlewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-02-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Godlewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-02-18 13:57:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maciej Głowala
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-02-18 14:04:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Głowala
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-03-30 11:32:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4332 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony