ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.210.3.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.210.3.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Rozwoju Lokalnego i Funduszy Europejskich

Data udostępnienia: 2015-10-14

Ogłoszono dnia: 2015-10-14 przez Joanna Godlewska

Termin składania dokumentów: 2015-10-23 00:00:00

Nr ogłoszenia: Og.210.3.2015

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania za przestępstwo umyślne,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku,
7) znajomość ustaw: o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych, prawo Unii Europejskiej,
8) znajomość przepisów prawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
9) aktualna wiedza na temat krajowych i zagranicznych źródeł finansowania,

b. Wymagania dodatkowe:

1) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
2) umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych oraz w Generatorze Wniosków Płatniczych,
3) udokumentowane doświadczenie związane z projektami współfinansowanymi z funduszy UE,
4) ukończone kursy lub szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku,
5) predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Badanie i bieżąca analiza możliwości pozyskiwania środków pozabudżetowych przez Gminę Dobre Miasto, jej jednostki organizacyjne, jednostki pomocnicze,
2) Poszukiwanie i pozyskiwanie źródeł pozabudżetowego finansowania realizacji przedsięwzięć podejmowanych przez Gminę, w szczególności: 
- Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych,
- Przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy o dofinansowanie,
- Prowadzenie i rozliczanie przedsięwzięć zgodnie z umową dofinansowania,
- Realizacja sprawozdawczości, monitoringu i promocji realizowanych przedsięwzięć, zgodnie z zasadami wynikającymi z danego programu operacyjnego lub funduszu,
- Gromadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej realizowanych przedsięwzięć,
3) Współdziałanie z organizacjami i instytucjami zajmującymi się doradztwem w zakresie pozyskiwania środków finansowych,
4) Prowadzenie ewidencji pozyskanych przez Gminę środków pozabudżetowych,
5) Przygotowywanie informacji i materiałów do opracowania dokumentów strategicznych niezbędnych do aplikowania przez Gminę Dobre Miasto o fundusze pomocowe Unii Europejskiej,
6) Obsługa wydatków dokonywanych z funduszu sołeckiego i wydatków przeznaczonych do dyspozycji Osiedli w mieście (sporządzanie zleceń, zamówień, umów oraz podpisywanie faktur i rachunków w tym zakresie).

Pełny zakres zadań Referatu Rozwoju Lokalnego i Funduszy Europejskich określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:
http://test.systemdobip.pl/gmina_dobre_miasto/23/Regulamin_organizacyjny/

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
1. Pełny wymiar czasu pracy
2. Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
3. Normy czasu pracy:
a) dobowa – 8 godzin,
b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od
poniedziałku do piątku.
4. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
- poniedziałek – 800 – 1600,
- wtorek – czwartek – 730 - 1530,
- piątek – 700 – 1500
5. Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
6. Praca związana z kontaktami bezpośrednimi i telefonicznymi z klientem,
7. Stanowisko nie jest przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim.

Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4b – ustawy o pracownikach samorządowych informuje się, iż w miesiącu wrześniu 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście wynosił mniej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1) Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania
2) list motywacyjny;
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
6) oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
7) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
8) w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
9) kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej;
10) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-10-23 00:00:00
b. Sposób:

Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Rozwoju Lokalnego i Funduszy Europejskich


w terminie do dnia 23 października 2015 roku

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul.Warszawska 14.

Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego

http://test.systemdobip.pl/gmina_dobre_miasto/
w zakładce „Informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście

VII. Informacje dodatkowe:

1. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
2. Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
3. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
4. Zawarcie umowy z wybranym kandydatem nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia rozstrzygnięcia konkursu. Brak możliwości zawarcia przez kandydata umowy o pracę w tym terminie, jest jednoznaczny z jego rezygnacją z podjęcia zatrudnienia na stanowisku objętym
konkursem.
5. Dodatkowe informacje pod nr tel.: (0-89) 61-53-959 lub (0-89) 61-51-064.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Godlewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-10-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Godlewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-10-14 08:11:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maciej Głowala
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-10-14 08:33:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Głowala
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-11-25 15:15:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2415 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony