ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.210.5.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.210.5.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: pracownik ds. księgowości budżetowej

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Budżetu i Gospodarki Finansowej

Data udostępnienia: 2015-11-17

Ogłoszono dnia: 2015-11-17 przez Joanna Godlewska

Termin składania dokumentów: 2015-11-27 00:00:00

Nr ogłoszenia: Og.210.5.2015

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie wyższe o kierunku rachunkowość, ekonomia, finanse,
7) co najmniej 3 letni staż pracy w księgowości,
8) znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o rachunkowości ( w szczególności rachunkowości budżetowej), prawa podatkowego, egzekucji administracyjnej i samorządowej,

b. Wymagania dodatkowe:

1) bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office, księgowość budżetowa, PUMA – moduł Finanse i Księgowość,
2) ukończone kursy lub szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku,
3) predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu)
4) mile widziany staż pracy w księgowości budżetowej.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych w księgach jednostki budżetowej;
2. prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki budżetowej – przy użyciu komputera w układzie szczegółowej klasyfikacji budżetowej;
3. bieżące uzgadnianie zapisów i rozliczeń sald kont syntetycznych i analitycznych;
4. sporządzanie sprawozdań jednostki budżetowej;
5. sporządzanie wydruków ksiąg rachunkowych oraz zestawienia obrotów i sald księgi głównej oraz sald kont ksiąg pomocniczych;
6. bieżące ewidencjonowanie i rozliczanie kosztów inwestycji;
7. dekretowanie dokumentów i sporządzanie poleceń księgowania PK;
8. bieżące ewidencjonowanie i uzgadnianie z księgami inwentarzowymi stanu księgowego środków trwałych i naliczonego umorzenia;
9. zaangażowanie wydatków budżetowych;
10. prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywaniem nadzoru właścicielskiego wobec Spółek gminnych.


Pełny zakres zadań Referatu Budżetu i Gospodarki Finansowej określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:
http://test.systemdobip.pl/gmina_dobre_miasto/23/Regulamin_organizacyjny/

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
1. Pełny wymiar czasu pracy
2. Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
3. Normy czasu pracy:
a) dobowa – 8 godzin,
b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od
poniedziałku do piątku.
4. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
- poniedziałek – 8:00 – 16:00,
- wtorek – czwartek – 7:30 - 15:30,
- piątek – 7:00 – 15:00
5. Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
6. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6 %

V. Wymagane dokumenty:

1) Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania
2) list motywacyjny;
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
6) oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
7) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne oraz że kandydat nie był karany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
8) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
9) w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
10) kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej;
11) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-11-27 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pracownika ds. księgowości budżetowej
w terminie do dnia 27 listopada 2015 r.
 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul.Warszawska 14.

Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego

http://test.systemdobip.pl/gmina_dobre_miasto/
w zakładce „Informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście

VII. Informacje dodatkowe:

1. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
2. Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
3. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
4. Zawarcie umowy z wybranym kandydatem nastąpi do dnia 04.01.2016 r. Brak możliwości zawarcia przez kandydata umowy o pracę w tym terminie, jest jednoznaczny z jego rezygnacją z podjęcia zatrudnienia na stanowisku objętym konkursem.
5. Dodatkowe informacje pod nr tel.: (0-89) 61-51-064.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Godlewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-11-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Godlewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-11-17 11:01:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maciej Głowala
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-11-17 11:07:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Głowala
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-21 16:42:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2195 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony