Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.210.6.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.210.6.2015Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Gminny energetyk
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Samodzielne stanowisko
Data udostępnienia: 2015-11-18
Ogłoszono dnia: 2015-11-18 przez Joanna Godlewska
Termin składania dokumentów: 2015-11-27 00:00:00
Nr ogłoszenia: Og.210.6.2015
Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania za przestępstwo umyślne,
4) nieposzlakowana opinia,
5) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie o kierunku energetyka,
7) co najmniej 3 lata stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej trzy lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
8) znajomość sektora energetycznego,
9) ukończone kursy lub szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności ustawy prawo energetyczne, ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
2) możliwość podjęcia pracy do 31 grudnia 2015 r.
3) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
4) predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu).
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Opracowywanie i aktualizacja projektu założeń do planu zaopatrzenia gminy w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
2) Oszacowanie zasobów własnych i przygotowanie projektu lokalnego planu energetycznego z uwzględnieniem energii ze źródeł odnawialnych,
3) Opiniowanie opracowywanych przez JST dokumentów oraz opracowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie efektywności energetycznej,
4) Prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia energetycznego oraz oświetlenia gminy,
5) Analiza zużycia energii elektrycznej i poboru mocy w obiektach gminnych i oświetleniu ulicznym celem poprawy efektywności energetycznej,
6) Analiza umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu,
7) Zapewnienie prawidłowego doboru taryfy oraz optymalizacja zużycia energii elektrycznej, gazu i ciepła we wszystkich obiektach gminnych,
8) Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów o przyłączenie umowy sprzedaży paliw i energii elektrycznej, umowy przesyłowej,
9) Udział w organizacji przetargów na dostawę energii,
10) Opiniowanie projektów energetycznych,
11) Promocja i wdrażanie odnawialnych źródeł energii,
12) Bieżąca współpraca z przedsiębiorstwami energetycznymi na terenie gminy,
13) Informowanie o możliwych źródłach wsparcia inwestycji w obszarze edukacji ekologicznej oraz odnawialnych źródeł energii,
14) Analiza i pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania przedsięwzięć na rzecz poprawy efektywności energetycznej,
15) Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań o realizacji programów i przedsięwzięć na rzecz poprawy efektywności energetycznej,
16) Dokonywanie rozliczeń środków zapisanych w budżecie Gminy na oświetlenie, dotacji i pozostałych zewnętrznych środków wydatkowanych na realizację zadań z zakresu poprawy efektywności energetycznej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
1. Pełny wymiar czasu pracy
2. Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
3. Normy czasu pracy:
a) dobowa – 8 godzin,
b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od
poniedziałku do piątku.
4. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
- poniedziałek – 8:00 – 16:00,
- wtorek – czwartek – 7:30 - 15:30,
- piątek – 7:00 – 15:00
5. Praca biurowa wymagająca pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
6. Praca związana z kontaktami bezpośrednimi i telefonicznymi z klientem,
7. Stanowisko nie jest przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
V. Wymagane dokumenty:
1) Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania
2) list motywacyjny;
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
6) oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
7) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
8) w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
9) kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej;
10) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul.Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul.Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko gminnego energetyka w terminie do dnia 27 listopada 2015 roku
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul.Warszawska 14.
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
http://test.systemdobip.pl/gmina_dobre_miasto/
w zakładce „Informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście
VII. Informacje dodatkowe:
1. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
2. Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
3. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
4. Dodatkowe informacje pod nr tel.: (0-89) 61-51-064.