ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.0050.16.2016.JSDrukuj informację Ogłoszenie numer: Og.0050.16.2016.JS

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Sekretarz Gminy - umowa na zastępstwo

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Wymiar etatu: cały etat - umowa na zastępstwo

Ilość etatów: 1

Wydział: Sekretarz Gminy

Data udostępnienia: 2016-02-11

Ogłoszono dnia: 2016-02-11 przez Jolanta Siwek

Termin składania dokumentów: 2016-02-24 15:30:00

Nr ogłoszenia: Og.0050.16.2016.JS

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe magisterskie
  3. staż pracy minimum 7 lat, obejmujący:
    a) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, tj:
    - urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych;
    - starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych;
    - urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin, gminnych jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych;
    - biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych zakładów budżetowych utworzonych przez te związki;
    - biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego,
    w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach, lub
    b) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w punkcie a) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
  4. znajomość obsługi komputera (pakiet MS OFFICE),
  5. znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa z zakresu zadań samorządu terytorialnego oraz procedury administracyjnej,
  6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  7. niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe
  8. nieposzlakowana opinia,
  9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. zdolność organizacji pracy i umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
  2. kreatywność, komunikatywność,
  3. umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
  4. umiejętność sprawnej organizacji pracy,
  5. wysoka kultura osobista,
  6. dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. nadzór nad organizacją pracy Urzędu,
  2. planowanie kontroli wewnętrznej w Urzędzie i analiza jej wyników,
  3. przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnień w organizacji pracy w Urzędzie,
  4. kontrola zapewnienia warunków technicznych i organizacyjnych do działania Rady Miejskiej i komisji oraz nadzorowanie właściwego przygotowania materiałów pod obrady sesji Rady Miejskiej,      
  5. kontrola przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
  6. koordynowanie i nadzorowanie bieżących prac remontowych w Urzędzie i zakupów środków trwałych,
  7. pełnienie funkcji kierownika Urzędu w razie nieobecności Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,
  8. prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadry,
  9. nadzór nad wdrażaniem regulaminów, procedur, zarządzeń i innych aktów wewnętrznych,
  10. nadzór nad przestrzeganiem rzetelnego i terminowego załatwiania interpelacji, skarg i wniosków,
  11. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy Dobre Miasto,
  12. wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub polecenia Burmistrza.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca na cały etat – umowa na zastępstwo,
  2. przewidywany okres trwania umowy na zastępstwo
  3. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  4. kontakty bezpośrednie i telefoniczne z interesantami i pracownikami Urzędu,
  5. może wystąpić potrzeba wykonywania zadań poza siedzibą Urzędu – wyjazdy służbowe,
  6. otoczenie organizacyjno -techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: sprzęt komputerowy, drukarka, oprogramowanie, sprzęt biurowy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

niższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  3. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. kserokopię dowodu osobistego
  6. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
  7. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
  8. oświadczenie kandydata, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, umyślne przestępstwo skarbowe lub postępowanie dyscyplinarne,
  9. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze.
Dokumenty dodatkowe:
  1. inne dokumenty dotyczące posiadanych kwalifikacji i umiejętności.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-02-24 15:30:00
b. Sposób:
Własnoręcznie podpisane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 24.02.2016 roku w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój Nr 12 lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego) z opisem:
„Oferta na stanowisko Sekretarza Gminy Dobre Miasto „
 
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

VII. Informacje dodatkowe:

1. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
2. Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pokoju Nr 15.
3. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę , zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Siwek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-02-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Harań
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-02-11 08:24:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maciej Głowala
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-02-11 08:42:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Głowala
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-03-01 12:00:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2518 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony