Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.210.9.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.210.9.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Budżetu i Gospodarki Finansowej
Data udostępnienia: 2019-11-21
Ogłoszono dnia: 2019-11-21
Termin składania dokumentów: 2019-12-09 16:00:00
Nr ogłoszenia: Og.210.9.2019
Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 6 miesięczny staż pracy w księgowości
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów dotyczących prowadzenia rachunkowości budżetowej (księgowości i sprawozdawczości jednostek budżetowych i samorządu terytorialnego),
- znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących zasady funkcjonowania samorządu gminnego oraz umiejętność ich interpretacji i stosowania,
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Instrukcji Kancelaryjnej,
- dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego Microsoft Office
b. Wymagania dodatkowe:
- ukończone kursy lub szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku objętym konkursem,
- predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, kultura osobista).
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych Gminy, w tym ksiąg rachunkowych zadań związanych z realizacją projektów z udziałem środków zewnętrznych, zgodnie zobowiązującymi przepisami,
- prowadzenie merytorycznej i finansowej kontroli wyciągów bankowych,
- kompletowanie, sprawdzanie dowodów księgowych oraz ich dekretacja,
- bieżące uzgadnianie zapisów i rozliczeń sald kont syntetycznych i analitycznych,
- przyjmowanie i analizowanie okresowych sprawozdań podległych jednostek organizacyjnych gminy,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych gminy jako organu,
- realizowanie i rozliczanie finansowe inwestycji,
- realizacja i rozliczanie finansowe pożyczek i dotacji z budżetu gminy,
- przestrzeganie zasady dokonywania wydatków budżetowych do wysokości środków ujętych w planie finansowym,
- przestrzeganie zasad obiegu dokumentów w sposób zapewniający prawidłowy przebieg operacji gospodarczych i ochronę mienia gminy,
- przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych oraz roszczeń spornych,
Pełny zakres zadań Referatu Budżetu i Gospodarki Finansowej określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
- Pełny wymiar czasu pracy
- Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
- Normy czasu pracy:
a) dobowa – 8 godzin,
b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od
poniedziałku do piątku.
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
- poniedziałek – 800 – 1600,
- wtorek – czwartek – 730 - 1530,
- piątek – 700 – 1500
- Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
- Stanowisko znajduje się na II piętrze budynku Urzędu i nie jest przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
więcej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania,
- list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie certyfikatów, świadectw kwalifikacyjnych, itp. potwierdzających posiadanie kwalifikacji zawodowych,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej (w przypadku posiadania doświadczenia zawodowego),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- własnoręcznie podpisaną klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego – do pobrania.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-12-09 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej
w terminie do 09 grudnia 2019 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „Informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
- Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
- Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
- Dodatkowe informacje pod nr tel.: (89) 61-51-064.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-11-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Godlewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-11-21 13:06:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Maciej Głowala |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-11-21 13:09:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Maciej Głowala |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-12-18 10:09:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1197 raz(y) |