ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.2110.1.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.2110.1.2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: pracownik w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Budżetu i Gospodarki Finansowej

Data udostępnienia: 2020-06-30

Ogłoszono dnia: 2020-06-30

Termin składania dokumentów: 2020-07-13 15:00:00

Nr ogłoszenia: Og.2110.1.2020

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. wykształcenie średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym
  7. co najmniej roczny staż pracy na stanowisku związanym z naliczaniem wynagrodzeń,
  8. znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie prawa pracy i naliczania wynagrodzeń pracowników samorządowych oraz umiejętność ich interpretacji i stosowania,
  9. znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych oraz umiejętność ich interpretacji i stosowania,
  10. znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz umiejętność ich interpretacji i stosowania,
  11. znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie ustawy o finansach publicznych, przepisów dotyczących prowadzenia rachunkowości budżetowej oraz umiejętność ich interpretacji i stosowania
  12. znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących zasady funkcjonowania samorządu gminnego oraz umiejętności ich interpretacji i stosowania,
  13. znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Instrukcji Kancelaryjnej,
  14. dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego Microsoft Office.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. ukończone szkolenia  o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku objętym konkursem,
  2. predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie,  umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, kultura osobista).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. sporządzanie listy płac z tytułu wynagrodzeń pracowników, zwolnień chorobowych, prac zleconych, diet, ekwiwalentów oraz wystawianie zaświadczeń w tym zakresie,
  2. prowadzenie spraw z zakresu rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędem Skarbowym oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
  3. ustalanie, naliczanie, odprowadzanie wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
  4. rozliczanie kosztów podróży służbowych, ryczałtów samochodowych i innych należności,
  5. sporządzanie przelewów bankowych wynikających z prowadzonych spraw, opłacanie faktur, rachunków, przekazywanie środków finansowych wynikających z zawartych umów i porozumień oraz dla jednostek gminnych,
  6. sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  7. obsługa finansowa wyborów, referendów, spisów powszechnych, itp.,
  8. obsługa kasowa i pobór opłaty skarbowej,
  9. prawidłowe obliczanie i terminowe przekazywanie dochodów należnych Skarbowi Państwa,
  10. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pracowników;
Pełny zakres zadań Referatu Budżetu i Gospodarki Finansowej  określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
  1. Pełny wymiar czasu pracy.
  2. Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
  3. Normy czasu pracy:
                a) dobowa – 8 godzin,
                b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od poniedziałku do  piątku.
 
  1. Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie.
  2. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

więcej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
  7. dokumenty potwierdzające posiadanie stażu pracy na stanowisku związanym z naliczaniem wynagrodzeń,
  8. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne oraz że kandydat nie był karany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  9. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
  10. w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  11. kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej;
  12. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
  13. własnoręcznie podpisaną klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego – do pobrania;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-07-13 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na  stanowisko pracownika w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej
w terminie do 13 lipca 2020 r.
 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
 
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „Informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
  2. Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
  3. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
  4.  Zawarcie umowy z wybranym kandydatem powinno nastąpić w lipcu 2020 r. Brak możliwości zawarcia przez kandydata umowy o pracę w tym  terminie, jest jednoznaczny z jego rezygnacją z podjęcia zatrudnienia na stanowisku objętym  konkursem.
  5.  Dodatkowe informacje pod nr tel.:  (89) 61-51-064.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-06-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Godlewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-06-30 12:59:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Arkadiusz Szymakowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-06-30 13:41:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Arkadiusz Szymakowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-07-20 09:29:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
867 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony