Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.2110.2.2020 Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.2110.2.2020Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Organizacyjny
Data udostępnienia: 2020-11-26
Ogłoszono dnia: 2020-11-26
Termin składania dokumentów: 2020-12-09 15:30:00
Nr ogłoszenia: Og.2110.2.2020
Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 2 letni staż pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów prawa niezbędnych do pracy na w/w stanowisku, w szczególności:
- ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- dobra znajomość obsługi komputera (pakietu biurowego Microsoft Office)
- znajomość języka obcego,
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność przygotowywania i redagowania dokumentów,
- mile widziana znajomość języka migowego,
- znajomość platformy ePUAP,
- umiejętność obsługi platformy Elektronicznego Obiegu Dokumentów,
- umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji,
- predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka kultura osobista).
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie kancelarii urzędu, w tym obsługa kancelarii w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EDICTA), m.in:
- koordynacja obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji,
- przyjmowanie korespondencji,
- przekazywanie korespondencji właściwym referatom wg dyspozycji burmistrza,
- wysyłanie i doręczanie korespondencji przesyłką listową, faksem, e-mail.
- obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu:
- przyjmowanie interesantów oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem,
- organizowanie i obsługa narad i spotkań organizowanych przez Burmistrza nie należących do zakresu pozostałych referatów lub samodzielnych stanowisk pracy,
- zapewnienie terminowego i właściwego przygotowywania przez komórki organizacyjne urzędu i jednostki organizacyjne gminy, materiałów na spotkania i posiedzenia Burmistrza,
- obsługa centrali telefonicznej,
- organizowanie kontaktów burmistrza z organizacjami politycznymi, społecznymi, związkami zawodowymi oraz załogami zakładów pracy,
- dbałość o dobry wizerunek urzędu,
- przygotowywanie i redagowanie pism, prezentacji, protokołów ze spotkań,
- prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
- realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, a w szczególności:
1) udostępniania informacji publicznych, w tym dokumentów urzędowych w Biuletynie Informacji Publicznej,
2) redagowanie i prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z:
- standardami struktury podmiotowej stron Biuletynu Informacji Publicznej,
- zasadami i trybem przekazywania informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie głównej Biuletynu Informacji Publicznej,
- standardami zabezpieczania treści informacji publicznych udostępnianych w Biuletynie Informacji Publicznej.
7. obsługa elektronicznej skrzynki podawczej.
Pełny zakres zadań Referatu Organizacyjnego określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.dobremiasto.com.pl/23/Regulamin_organizacyjny/
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
- Pełny wymiar czasu pracy
- Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
- Normy czasu pracy:
a) dobowa – 8 godzin,
b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od
poniedziałku do piątku.
- Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
więcej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania
- list motywacyjny;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach;
- oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
- dokumenty potwierdzające posiadanie stażu pracy na podobnym stanowisku,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne oraz że kandydat nie był karany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
- własnoręcznie podpisaną klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego – do pobrania;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-12-09 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14 (skrzynka podawcza w wejściu do budynku Urzędu) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Referacie Organizacyjnym
w terminie do 09 grudnia 2020 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „Informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
- Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
- Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
- Dodatkowe informacje pod nr tel.: (0-89) 61-61-459
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.2110.2.2020 Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.2110.2.2020
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-11-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Godlewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-11-26 14:32:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Maciej Głowala |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-11-26 14:37:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Arkadiusz Szymakowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-01-07 11:25:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1169 raz(y) |