ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.2110.2.2020 Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.2110.2.2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Organizacyjny

Data udostępnienia: 2020-11-26

Ogłoszono dnia: 2020-11-26

Termin składania dokumentów: 2020-12-09 15:30:00

Nr ogłoszenia: Og.2110.2.2020

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe,
  6. co najmniej 2 letni staż pracy na podobnym stanowisku,
  7. znajomość przepisów prawa niezbędnych do pracy na w/w stanowisku, w szczególności:
- ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  1. dobra znajomość obsługi komputera (pakietu biurowego Microsoft Office)
  2. znajomość języka obcego,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność przygotowywania i redagowania dokumentów,
  2. mile widziana znajomość języka migowego,
  3. znajomość platformy ePUAP,
  4. umiejętność obsługi platformy Elektronicznego Obiegu Dokumentów,
  5. umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji,
  6. predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność,  umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka kultura osobista).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie kancelarii urzędu, w tym obsługa kancelarii w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EDICTA), m.in:
  • koordynacja obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji,
  • przyjmowanie korespondencji,
  • przekazywanie korespondencji właściwym referatom wg dyspozycji burmistrza,
  • wysyłanie i doręczanie korespondencji przesyłką listową, faksem, e-mail.
  1. obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu:
  • przyjmowanie interesantów oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem,
  • organizowanie i obsługa narad i spotkań organizowanych przez Burmistrza nie należących do zakresu pozostałych referatów lub samodzielnych stanowisk pracy,
  • zapewnienie terminowego i właściwego przygotowywania przez komórki organizacyjne urzędu i jednostki organizacyjne gminy, materiałów na spotkania i posiedzenia Burmistrza,
  • obsługa centrali telefonicznej,
  • organizowanie kontaktów burmistrza z organizacjami politycznymi, społecznymi, związkami zawodowymi oraz załogami zakładów pracy,
  1. dbałość o dobry wizerunek urzędu,
  2. przygotowywanie i redagowanie pism, prezentacji, protokołów ze spotkań,
  3. prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
  4. realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, a w szczególności:
1) udostępniania informacji publicznych, w tym dokumentów urzędowych w Biuletynie Informacji Publicznej,
2) redagowanie i prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z:
  • standardami struktury podmiotowej stron Biuletynu Informacji Publicznej,
  • zasadami i trybem przekazywania informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie głównej Biuletynu Informacji Publicznej,
  • standardami zabezpieczania treści informacji publicznych udostępnianych w Biuletynie Informacji Publicznej.
7.   obsługa elektronicznej skrzynki podawczej.
 
Pełny zakres zadań Referatu Organizacyjnego  określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.dobremiasto.com.pl/23/Regulamin_organizacyjny/

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
  1. Pełny wymiar czasu pracy
  2. Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
  3. Normy czasu pracy:
                a) dobowa – 8 godzin,
                b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od  
                poniedziałku do  piątku.
  1. Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
  2. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

więcej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
  7. dokumenty potwierdzające posiadanie stażu pracy na podobnym stanowisku,
  8. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne oraz że kandydat nie był karany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  9. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
  10. w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  11. kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej;
  12. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
  13. własnoręcznie podpisaną klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego – do pobrania;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-12-09 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14 (skrzynka podawcza w wejściu do budynku Urzędu) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na  stanowisko inspektora w Referacie Organizacyjnym
w terminie do 09 grudnia 2020 r.
 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
 
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „Informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
  2. Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
  3. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
  4. Dodatkowe informacje pod nr tel.:  (0-89) 61-61-459

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-11-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Godlewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-11-26 14:32:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maciej Głowala
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-11-26 14:37:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Arkadiusz Szymakowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-01-07 11:25:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1169 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony