ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.2111.2.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.2111.2.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor

Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa w Barcikowie

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Szkoła Podstawowa w Barcikowie

Data udostępnienia: 2022-06-02

Ogłoszono dnia: 2022-06-02

Termin składania dokumentów: 2022-06-20 16:00:00

Nr ogłoszenia: Og.2111.2.2022

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz.1428).

V. Wymagane dokumenty:

Zgodnie z § 1 ust.2 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej  placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2021 r., poz.1428), oferty osób przystępujących do konkursu muszą zawierać:
 
  • uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Szkoły Podstawowej w Barcikowie,
  • życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informacje o:
    • stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
    • stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
    • stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
  • oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
    • imię (imiona) i nazwisko,
    • datę i miejsce urodzenia,
    • obywatelstwo,
    • miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),
  • poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. b: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,
  • poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
  • w przypadku cudzoziemca - poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672), lub dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego,
  • poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
  • oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 289),
  • oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1633) - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły i przedszkola urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,
  • poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela,
  • poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
  • oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1762), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r. poz. 574) - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
  • oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-06-20 16:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i numerem telefonu z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej w Barcikowie” w terminie do dnia:
 
20 czerwca 2022 r.
 
w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście przy ul. Warszawskiej 14 (pokój Nr 12, I piętro) do godz. 16:00 lub wysłać na adres:
 
Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto
 
W przypadku ofert przesłanych listem poleconym, liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście.
Oferty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
 
W konkursie nie dopuszcza się składanie ofert w formie elektronicznej po opatrzeniu kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zamieszczeniu w ofercie elektronicznych dokumentów wymaganych jako załączniki do oferty na adres:
 
/urzadmiejskidobremiasto/SkrytkaESP
 
Wszelkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata winny być własnoręcznie podpisane, a każda strona parafowana.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Dobrego Miasta.
W przypadku oferty przesłanej drogą elektroniczną, komisja konkursowa ma prawo zażądać od kandydata przedstawienia oryginałów dokumentów, których kopie zostały załączone do oferty i potwierdzone przez kandydata.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci  zostaną powiadomieni indywidualnie.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Dobre Miasto reprezentowana przez  Burmistrza Dobrego Miasta, adres: ul. Warszawska 14, 11 – 040 Dobre Miasto, tel.: (89) 616 13 14, e-mail: urzad.miasta@dobremiasto.com.pl, dalej: ADO.
  2. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych do celów niniejszej rekrutacji przez Urząd Miejski w Dobrym Mieście jest ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe oraz rozporządzenie MEN z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej, lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej.
  3. Zakres podania przez Państwa danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest nieobowiązkowy (dobrowolny), jednak konieczny do właściwego przeprowadzenia procedury związanej z realizacją procesu rekrutacji w ramach konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora ww. jednostki oświatowej. Odmowa ich wskazania uniemożliwi Państwu zgodny z przepisami prawa udział w tym procesie.
  4. Podanie przez Państwa innych danych niż wymienione w powyższych przepisach prawa jest dobrowolne, ale niewymagane.
  5. Przekazane dane będą przetwarzane przez czas trwania procedury konkursowej, o której mowa w pkt 2, a po tym czasie będą przechowywane przez okres określony kategorią archiwalną, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, oraz przez okres przewidzianych w innych przepisach szczególnych.
  6. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, kopii danych, ograniczenia przetwarzania lub usunięcia danych, przy czym uprawnienie to zostanie zrealizowane po okresie nie krótszym niż okres przechowywania danych, o którym mowa w pkt 5, a także do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przenoszenia danych.
  7. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być instytucje uprawnione na podstawie przepisów prawa lub podmioty upoważnione na podstawie podpisanej umowy pomiędzy Administratorem a podmiotem.
  8. W przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu swoich danych osobowych przez Administratora przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  9. Do Inspektora Ochrony Danych można kierować pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych na adres e-mail: iodum@dobremiasto.com.pl.
  10. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-06-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Godlewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-06-02 14:18:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Arkadiusz Szymakowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-06-02 14:22:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Arkadiusz Szymakowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-06-28 10:34:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
948 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony