ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestry ogólnodostępne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-07-28 15:21:21 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Uchwał Rady Miejskiej
    rejestry prowadzi Biuro Rady Miejskiej

Interpelacji i wniosków Radnych
    rejestry prowadzi Biuro Rady Miejskiej

Przetargów dotyczących ustawy o gospodarce nieruchomościami
    rejestry prowadzi Referat Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami

Psów uznanych za agresywne
    rejestry prowadzi Referat Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami

Rejestr Instytucji Kultury dla których organizatorem jest Gmina Dobre Miasto

Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina Dobre Miasto, prowadzony jest na podstawie ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jedn. Dz.U. z 2012 r. poz. 406) i Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz.U. z 2012 r. poz. 189).

Niezależnie od niniejszego Rejestru, dla każdej instytucji kultury prowadzona jest Elektroniczna Księga Rejestrowa.
Każdy ma prawo przeglądać w godzinach urzędowych akta rejestrowe oraz księgi rejestrowe instytucji kultury.

Zmiany wpisu do niniejszego rejestru dokonuje się z urzędu albo na wniosek dyrektora instytucji kultury lub osoby przez niego upoważnionej.

Udostępnianie danych zawartych w rejestrze w formie otwartego dostępu do zawartości rejestru jest bezpłatne i odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Dobre Miasto.

Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
W celu wydania odpisu z Rejestru bądź Elektronicznej Księgi Rejestrowej, należy zwrócić się z wnioskiem do Burmistrza Dobrego Miasta, 11-040 Dobre Miasto, ul. Warszawska 14, e-mail:

<e-mail>


Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w Elektronicznej Księdze Rejestrowej, natomiast odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w Rejestrze.
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni odo dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
Odpis może być przesłany również w postaci dokumentu elektronicznego.

Załączniki:
Rejestr Instytucji Kultury
Wzór wniosku

« powrót do poprzedniej strony