Rejestry ogólnodostępne
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Akapit nr - brak tytułu
Uchwał Rady Miejskiej
rejestry prowadzi Biuro Rady Miejskiej
Interpelacji i wniosków Radnych
rejestry prowadzi Biuro Rady Miejskiej
Przetargów dotyczących ustawy o gospodarce nieruchomościami
rejestry prowadzi Referat Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami
Psów uznanych za agresywne
rejestry prowadzi Referat Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami
Rejestr Instytucji Kultury dla których organizatorem jest Gmina Dobre Miasto
Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina Dobre Miasto, prowadzony jest na podstawie ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jedn. Dz.U. z 2012 r. poz. 406) i Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz.U. z 2012 r. poz. 189).
Niezależnie od niniejszego Rejestru, dla każdej instytucji kultury prowadzona jest Elektroniczna Księga Rejestrowa.
Każdy ma prawo przeglądać w godzinach urzędowych akta rejestrowe oraz księgi rejestrowe instytucji kultury.
Zmiany wpisu do niniejszego rejestru dokonuje się z urzędu albo na wniosek dyrektora instytucji kultury lub osoby przez niego upoważnionej.
Udostępnianie danych zawartych w rejestrze w formie otwartego dostępu do zawartości rejestru jest bezpłatne i odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Dobre Miasto.
Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
W celu wydania odpisu z Rejestru bądź Elektronicznej Księgi Rejestrowej, należy zwrócić się z wnioskiem do Burmistrza Dobrego Miasta, 11-040 Dobre Miasto, ul. Warszawska 14, e-mail:
Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w Elektronicznej Księdze Rejestrowej, natomiast odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w Rejestrze.
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni odo dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
Odpis może być przesłany również w postaci dokumentu elektronicznego.
Załączniki:
• Rejestr Instytucji Kultury
• Wzór wniosku