Edycja 2017
Szczegóły informacji
LISTA POZYTYWNIE ZWERYFIKOWANYCH PROJEKTÓW ZGŁOSZONYCH DO BUDŻETU OBYWATELSKIEGO NA 2016 ROK KIEROWANYCH POD GŁOSOWANIE MIESZKAŃCÓW
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-08-18 11:17:25 przez Maciej Głowala
Akapit nr - brak tytułu
Komisja ds. Budżetu Obywatelskiego na 2018 rok w składzie:
Przewodniczący: Magdalena Iwanek – Sekretarz Gminy
Członkowie: Joachim Zawacki – Przewodniczący Rady Miejskiej
Weronika Ulewicz – Radna Rady Miejskiej
Anna Salmanowicz – Kierownik Referatu Budżetu i Gospodarki Finansowej
Gustaw Pietrulewicz – Kierownik Referatu Inwestycji i Planowania Przestrzennego
Dariusz Czaplejewicz – pracownik Referatu Inwestycji i Planowania Przestrzennego
Czesława Rzewuska – pracownik Wieloosobowego Stanowiska ds. Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa
powołana zarządzeniem Nr Og,0050.116.2017.MI Burmistrza Dobrego Miasta z dnia 31 lipca 2017 r. działając na podstawie zarządzenia Nr Og.0050.83.2017.MI Burmistrza Dobrego Miasta z dnia 6 czerwca 2017 r. w sprawie ustalenia zasad i trybu zgłaszania, weryfikacji i wyboru projektów w ramach Budżetu Obywatelskiego na 2018 rok zakończyła prace związane z weryfikacją formalną i merytoryczną zgłoszonych projektów.
W wyniku oceny Komisja ustaliła, że na 10. zgłoszonych projektów 9. spełnia kryteria formalne i merytoryczne natomiast jeden projekt podlega odrzuceniu z powodu niespełnienia kryteriów merytorycznych. Komisja sporządziła protokoły z oceny odrębnie dla każdego projektu.
Kolejność projektów na liście i na karcie do głosowania ustalono w drodze losowania. Losowania dokonała Pani Weronika Ulewicz – Radna Rady Miejskiej w Dobrym Mieście. W wyniku losowania ustalono następującą kolejność projektów: lista do pobrania