Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.2111.2.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.2111.2.2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik
Miejsce pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrym Mieście
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Data udostępnienia: 2024-06-12
Ogłoszono dnia: 2024-06-12
Termin składania dokumentów: 2024-06-28 15:00:00
Nr ogłoszenia: Og.2111.2.2024
Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Ukończone studia wyższe (np. na kierunkach: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia lub nauki o rodzinie, administracja, praca socjalna),
- Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2023 r., poz.901 z późn.zm),
- Co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
- Znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych, a w szczególności: ustawy o pomocy społecznej, o Karcie Dużej Rodziny, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych i zaliczce alimentacyjnej, o świadczeniach rodzinnych, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, ochrony zdrowia psychicznego, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o rachunkowości, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks pracy, ustawy o ochronie danych osobowych,
- Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na stanowisku Kierownika MOPS.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość specyfiki pracy w jednostkach pomocy społecznej,
- Odporność na stres,
- Doświadczenie w kierowaniu jednostką organizacyjną,
- Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych, w tym decyzji administracyjnych,
- Znajomość procedur związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych, w tym unijnych,
- Umiejętność korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych,
- Dobra organizacja pracy, obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność, staranność, dyspozycyjność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność, wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu czynności Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej należy w szczególności:
- Kierowanie działalnością MOPS i reprezentowanie go na zewnątrz,
- Organizowanie pracy ośrodka oraz zapewnienie realizacji zadań na poszczególnych stanowiskach pracy,
- Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej ośrodka, sporządzanie planu finansowego ośrodka i przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
- Zapewnienie realizacji zadań własnych gminy i zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w zakresie spraw przekazanych ośrodkowi do realizacji,
- Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej,
- Wykonywanie zadań pracodawcy wobec pracowników ośrodka i nadzór merytoryczny nad ich pracą oraz kontrola prowadzonej dokumentacji,
- Składanie radzie gminy sprawozdań z działalności ośrodka oraz informacji o potrzebach w zakresie pomocy społecznej,
- Współpraca z organizacjami, instytucjami i środowiskiem lokalnym w zakresie pomocy społecznej,
- Sporządzanie analiz, sprawozdań, informacji z działalności, programów i strategii dotyczących działalności MOPS,
- Przygotowywanie projektów aktów prawnych oraz innych materiałów i przedkładanie ich Radzie Miejskiej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Umowa o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na kolejny okres,
- Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- Praca jednozmianowa,
- Miejsce pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrym Mieście, ul. Olsztyńska 3, 11-040 Dobre Miasto, I piętro,
- Charakter pracy: częste kontakty międzyludzkie, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji,
- Zakres obowiązków obejmuje również wykonywanie czynności poza siedzibą MOPS - na terenie Gminy, w sytuacjach wymagających dokonania ustaleń lub załatwienia sprawy w określonym miejscu w Gminie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny wraz z CV,
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, w tym posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej (potwierdzone za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (potwierdzone za zgodność z oryginałem);
- podpisane własnoręcznie oświadczenie, w którym uczestnik konkursu stwierdza, że posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych i przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,
- oświadczenie kandydata, stwierdzające, iż:
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289 ze zm.) oraz, że aktualnie nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o naruszenie dyscypliny finansów publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,
- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
- spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-06-28 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty, w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrym Mieście” należy złożyć osobiście, w godzinach pracy, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (o dochowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto w terminie do 28 czerwca 2024 r.
VII. Informacje dodatkowe:
- Wymagane oświadczenia, list motywacyjny, życiorys oraz kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane.
- Dokumenty, które wpłynęły niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
- Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem. Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w dwóch etapach.
- Osoby, które spełnią wszelkie wymagania formalne, są kwalifikowane do następnego etapu naboru, o czym zostaną poinformowane telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście.
- Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w drodze konkursu zostanie zawarta w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony, z możliwością przedłużenia umowy lub zawarcia jej na czas nieokreślony.
- Kandydat wyłoniony w drodze konkursu przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
- Na każdym etapie konkursu, Burmistrz może unieważnić nabór kandydatów na stanowisko objęte konkursem, bez podania przyczyn.
- Kandydat przed złożeniem dokumentów rekrutacyjnych jest zobowiązany do zapoznania się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych stanowiącą załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
Szczegółowe informacje na temat warunków konkursu można uzyskać pod nr tel. /89/ 616-14-59 - osoba do kontaktu Joanna Godlewska – Kierownik Referatu Organizacyjnego.
Informacje dotyczące działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrym Mieście można uzyskać osobiście w siedzibie MOPS Dobre Miasto przy ul. Olsztyńskiej 3 pod nr tel. 570-292-381; 535-067-937 bądź na stronie Biuletynu Informacji Publicznej MOPS: https://dobre-miasto-mops.bip-wm.pl/public/
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
- Administrator danych osobowych:
Burmistrz Dobrego Miasta, adres: ul. Warszawska 14, 11 – 040 Dobre Miasto, tel.: (89) 616 13 14, e-mail: urzad.miasta@dobremiasto.com.pl, dalej: ADO. - Cel przetwarzania danych:
Rozpatrzenie złożonych dokumentów rekrutacyjnych i skontaktowanie się z Panią/Panem w celu przeprowadzenia dalszej procedury naboru. - Dane, które przetwarzamy:
Podanie danych w zakresie imienia (imion) i nazwiska, obywatelstwa, posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych, daty urodzenia, danych do kontaktu (dowolnie: adresu do korespondencji, adresu e-mail albo nr telefonu), wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe i wynika z Kodeksu Pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych. Będziemy przetwarzać te dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W sytuacji, w której kandydat będący osobą niepełnosprawną, chce skorzystać z prawa do pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, niezbędne jest złożenie kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Te dane będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO.Podanie informacji o karalności tj. skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe jest obowiązkowe i wynika z ustawy o pracownikach samorządowych. Będziemy przetwarzać te dane na podstawie art. 10 RODO w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO..Natomiast podanie dodatkowych danych, takich jak np.: zdjęcia umieszczonego w składanych dokumentach rekrutacyjnych, informacji o stanie zdrowia, o sytuacji rodzinnej, ekonomicznej, społecznej lub zainteresowaniach jest dobrowolne. Dane te będziemy przetwarzać na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Niepodanie tych danych nie wykluczy Pani/Pana z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego. - Czas przetwarzania danych osobowych:
- W przypadku nie spełniania wymagań formalnych Pani/Pana dokumenty zostaną niezwłocznie odesłane.
- Po zakończeniu procesu rekrutacji i ogłoszeniu wyłonienia kandydata, oferty osób niezatrudnionych przechowywane będą przez 3 miesiące od dnia rozstrzygnięcia konkursu. W tym czasie dokumenty można odebrać osobiście. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one odesłane.
- Dokumenty osoby, które zostanie pracownikiem włączane będą do akt osobowych i przetwarzane będą zgodnie z przepisami prawa.
- Informacja o odbiorcach danych osobowych:
Informacja o wyniku naboru w zakresie imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania oraz uzasadnienia wyniku naboru udostępniania jest w Biuletynie Informacji Publicznej ADO oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie ADO, w związku z czym odbiorcą Pani/Pana danych osobowych, może być każda osoba, która zapozna się z powyższą informacją.
Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz ADO, takim jak dostawcy oprogramowania wyłącznie w celu zapewnienia ich sprawnego działania z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania. - Przysługujące prawa:
Wyrażoną zgodę będzie można wycofać w dowolnym momencie w formie pisemnej wysłanej na podany adres siedziby lub e - mail ADO. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Poza tym posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli uzna Pani/Pan, że dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami RODO. - Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych:
Do Inspektora Ochrony Danych można kierować pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych na adres e-mail: iodum@dobremiasto.com.pl
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-06-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Godlewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-12 13:20:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Arkadiusz Szymakowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-12 14:31:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Arkadiusz Szymakowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-09 15:52:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1024 raz(y) |