ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 101
Data ogłoszenia
2017-07-14
Termin składania ofert / wniosków
2017-08-02 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa budynku Przedszkola Publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu, elementami małej architektury, aranżacją stałego wyposażenia wszystkich pomieszczeń przedszkolnych przy ul. Warszawskiej w Dobrym Mieście
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 32 KiB)
  • SIWZ (DOC, 227.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 41 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków (DOCX, 19.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 33 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 31 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz robót budowlanych (DOC, 37 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz osób (DOC, 38 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 33.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 129.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Harmonogram rzeczowo - finansowy (DOCX, 17.4 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Projekt budowlany (ZIP, 241.1 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Szczegółowe specyfikacje techniczne (ZIP, 10 MiB)
  • Załącznik nr 12 do SIWZ Przedmiary (ZIP, 20.6 MiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 1.3 MiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 571.4 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 269.3 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 295.3 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 328.7 KiB)
Lp 102
Data ogłoszenia
2017-07-07
Termin składania ofert / wniosków
2017-07-25 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Rozbudowa budynku szkoły w Głotowie, Głotowo 17, działka nr 159 gmina Dobre Miasto
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 29.1 KiB)
  • SIWZ (DOC, 225.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 40.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków (DOCX, 19.3 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 32.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 30.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz robót budowlanych (DOC, 37.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz osób (DOC, 39.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 33 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 119 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa (ZIP, 8 MiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ SSTWiORB (ZIP, 718.9 KiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Przedmiar robót (ZIP, 229.2 KiB)
  • Zmiana treści SIWZ (PDF, 221.6 KiB)
  • Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 233.1 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 266.6 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 319.4 KiB)
Lp 103
Data ogłoszenia
2017-06-29
Termin składania ofert / wniosków
2017-07-10 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Usługa usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Dobre Miasto w 2017 r.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 28.8 KiB)
  • SIWZ (DOC, 227 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta - załącznik (DOC, 47 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków (DOCX, 19.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 34.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 30.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz usług (DOC, 40 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz osób (DOC, 39.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Oświadczenie wykonawcy (DOCX, 15.6 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 33 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 135 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 348.7 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 371.8 KiB)
Lp 104
Data ogłoszenia
2017-06-05
Termin składania ofert / wniosków
2017-06-21 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu w miejscowości Praslity
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 30.8 KiB)
  • SIWZ (DOC, 223.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 40 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków (DOCX, 19.4 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 33 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 30.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz robót budowlanych (DOC, 36.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz osób (DOC, 37.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 33 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 121.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Harmonogram rzeczowo - finansowy (DOCX, 15.6 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Dokumentacja projektowa (ZIP, 8.1 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (ZIP, 690.5 KiB)
  • Załącznik nr 12 do SIWZ Przedmiary robót (ZIP, 220.1 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 196.6 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 265.7 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 308.2 KiB)
Lp 105
Data ogłoszenia
2017-06-02
Termin składania ofert / wniosków
2017-06-26 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Kościuszki 2D w Dobrym Mieście
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • SIWZ (DOC, 224 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 40.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków (DOCX, 19.4 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 33.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 30.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz robót budowlanych (DOC, 37.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz osób (DOC, 38 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 33 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 121 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Harmonogram rzeczowo - finansowy (DOCX, 17.1 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Dokumentacja projektowa (ZIP, 204.6 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Szczegółowe specyfikacje techniczne (ZIP, 7.2 MiB)
  • Załącznik nr 12 do SIWZ Przedmiary robót (ZIP, 3.4 MiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 30.5 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 217 KiB)
  • Załącznik nr 12 do SIWZ Przedmiary robót - wersja edytowalna (ZIP, 51.4 KiB)
  • Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 212.6 KiB)
  • Zmiana treści SIWZ (PDF, 211.6 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 570.5 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 285.7 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 237.1 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 256.8 KiB)
Lp 106
Data ogłoszenia
2017-05-26
Termin składania ofert / wniosków
2017-06-14 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa budynku Przedszkola Publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu, elementami małej architektury, aranżacją stałego wyposażenia wszystkich pomieszczeń przedszkolnych przy ul. Warszawskiej w Dobrym Mieście
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 36 KiB)
  • SIWZ (DOC, 224.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 40.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków (DOCX, 19.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 33 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 31 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz robót budowlanych (DOC, 37 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz osób (DOC, 38 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 33.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 124 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Harmonogram rzeczowo - finansowy (DOCX, 17.3 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Projekt budowlany (ZIP, 241.1 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Szczegółowe specyfikacje techniczne (ZIP, 10 MiB)
  • Załącznik nr 12 do SIWZ Przedmiary robót (ZIP, 1.4 MiB)
  • Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 333.6 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 1018.9 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 2.5 MiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 298.7 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 331.5 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępownia (PDF, 286.7 KiB)
Lp 107
Data ogłoszenia
2017-05-09
Termin składania ofert / wniosków
2017-05-17 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Zakup specjalistycznego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrym Mieście
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 27.8 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (DOCX, 14.7 KiB)
  • SIWZ (DOC, 219.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 70.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta - załącznik (DOCX, 98.4 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków (DOCX, 49 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 63 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 60.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Projekt umowy (DOCX, 66.7 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Projekt umowy - załącznik (DOCX, 97.9 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (DOCX, 83 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 1021.3 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 275.7 KiB)
  • Informacja o zmianie treści SIWZ (PDF, 242.2 KiB)
  • Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 437.9 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 232.1 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 296.3 KiB)
Lp 108
Data ogłoszenia
2017-03-31
Termin składania ofert / wniosków
2017-04-11 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Zakup specjalistycznego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrym Mieście
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 62.8 KiB)
  • SIWZ (DOC, 219 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 70.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków (DOCX, 48.9 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 63 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 60.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Projekt umowy (DOCX, 66.7 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (DOCX, 81.8 KiB)
  • Załącznik do oferty (DOCX, 101.7 KiB)
  • Załącznik do projektu umowy (DOCX, 101.2 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (DOCX, 57.2 KiB)
  • Informacja o zmianie treści SIWZ (PDF, 214.1 KiB)
  • Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 251.2 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 207.7 KiB)
Lp 109
Data ogłoszenia
2017-03-23
Termin składania ofert / wniosków
2017-04-28 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Odbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dobre Miasto
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 148.8 KiB)
  • SIWZ (DOC, 229.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 42 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ formularz JEDZ (DOC, 181 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 30 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Wykaz usług (DOC, 38.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz sprzętu (DOCX, 22.8 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 31 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 164.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Wykaz gospodarstw domowych na terenie miasta Dobre Miasto (DOC, 1 MiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Wykaz nieruchomości zamieszkałych w miejscowościach wiejskich (DOC, 1.3 MiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ - ogólna liczba nieruchomości zamieszkałych (DOC, 32 KiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Wykaz administratorów, spółdzielni mieszkaniowych i wspólnot mieszkaniowych (DOC, 170.5 KiB)
  • Załącznik nr 12a do SIWZ Harmonogram zmieszane (DOC, 104.5 KiB)
  • Załącznik nr 12b do SIWZ Harmonogram segregowane (DOC, 103 KiB)
  • Załącznik nr 12c do SIWZ Harmonogram BIO (DOCX, 24 KiB)
  • Załącznik nr 12d do SIWZ Harmonogram wielkogabarytowe (DOC, 76.5 KiB)
  • Załącznik nr 13 do SIWZ Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobre Miasto (PDF, 4.3 MiB)
  • Wykaz ulic na terenie miasta Dobre Miasto (JPG, 5.8 MiB)
  • Drogi na terenie Gminy Dobre Miasto (JPG, 516.8 KiB)
  • Mapa Gminy Dobre Miasto (JPG, 190.5 KiB)
  • Zmiana treści SIWZ (PDF, 229.1 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 451.9 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 284.4 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 349 KiB)
Lp 110
Data ogłoszenia
2017-01-20
Termin składania ofert / wniosków
2017-02-17 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Opracowanie dokumentacji oraz wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 160008N na odcinku Barcikowo – Knopin”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 28.7 KiB)
  • SIWZ (DOC, 215.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 40 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków (DOCX, 18.9 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 32.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 30 KiB)
  • Załącznik nr 5a do SIWZ Doświadczenie zawodowe (DOC, 36.5 KiB)
  • Załącznik nr 5b do SIWZ Doświadczenie zawodowe (DOC, 37.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz osób (DOC, 34.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 33 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 123.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Program funkcjonalno-użytkowy (PDF, 4.1 MiB)
  • Informacja o zmianie treści SIWZ (PDF, 298.5 KiB)
  • Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 403.4 KiB)
  • Zmieniony załącznik nr 5a do SIWZ (DOC, 37 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 897.2 KiB)
  • Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 251.8 KiB)
  • Informacja o zmianie treści SIWZ (PDF, 213.8 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 394.7 KiB)
  • Informacja o zmianie treści SIWZ (PDF, 191.4 KiB)
  • Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 215.4 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 259.2 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 293.6 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji