ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 151
Data ogłoszenia
2013-09-10
Termin składania ofert / wniosków
2013-09-25 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Głotowo
Status zamówienia
nierozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 21.9 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 76.4 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 35.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 28.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 25 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe (DOC, 37 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób (DOCX, 17.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 30.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 101.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa (PDF, 12.4 MiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (PDF, 2.7 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Przedmiar robót - asfalt (PDF, 1.9 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Przedmiar robót - kostka (PDF, 1.7 MiB)
Lp 152
Data ogłoszenia
2013-08-28
Termin składania ofert / wniosków
2013-09-12 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie remontu budynku i zmiana funkcji pomieszczeń usługowych z funkcji Szkoły Podstawowej na „Środowiskowy Dom Samopomocy” w Piotraszewie na działce nr geod. 1 Piotraszewo gm. Dobre Miasto
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 21.8 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 71.1 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 33.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 28.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 25.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 28 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe (DOC, 37.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób (DOCX, 17.6 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 30.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 93.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa (PDF, 34.4 MiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Przedmiar robót (PDF, 145.3 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 311.3 KiB)
Lp 153
Data ogłoszenia
2013-08-23
Termin składania ofert / wniosków
2013-09-03 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa i montaż windy zewnętrznej w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Piotraszewie
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 20.1 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 66.6 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 34.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 27 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 26 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - Podwykonawcy (DOC, 31 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy (DOCX, 36.2 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Wymagania techniczne windy (DOCX, 16.2 KiB)
  • Załącznik do oferty (DOCX, 18.3 KiB)
  • Załącznik do projektu umowy (DOCX, 15.2 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 383.4 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 325.4 KiB)
Lp 154
Data ogłoszenia
2013-06-26
Termin składania ofert / wniosków
2013-07-11 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie zadania inwestycyjnego pn: „Budowa placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej nr 1 w Dobrym Mieście”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 48.8 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 71 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 33.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 25.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 28 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Doświadczenie zawodowe (DOC, 37 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz osób (DOCX, 17.1 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 30.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 97.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa (PDF, 5.2 MiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (PDF, 734 KiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Przedmiar robót (PDF, 174.3 KiB)
  • Informacja o wyborze (DOC, 33 KiB)
Lp 155
Data ogłoszenia
2013-06-05
Termin składania ofert / wniosków
2013-06-14 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie Gminy Dobre Miasto
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (RTF, 622.4 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 85.2 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 32 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 25.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Doświadczenie zawodowe (DOC, 38.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz sprzętu (DOCX, 16.6 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Projekt umowy (DOCX, 58.4 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Wykaz nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta Dobre Miasto (DOC, 104.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Wykaz nieruchomości zamieszkałych w miejscowościach wiejskich na terenie Gminy Dobre Miasto (DOC, 56 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Ogólna liczba nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Dobre Miasto (DOC, 29.5 KiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Liczba nieruchomości zamieszkałych z uwzględnieniem ilości zameldowanych osób (DOC, 119 KiB)
  • Załącznik nr 12 do SIWZ Wykaz administratorów i wspólnot na terenie miasta Dobre Miasto (DOC, 222.5 KiB)
  • Lokalizacja dróg na terenie Gminy Dobre Miasto (JPG, 251.1 KiB)
  • Lokalizacja miejscowości na terenie Gminy Dobre Miasto (JPG, 95.1 KiB)
  • Regulamin Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Dobre Miasto (PDF, 4.3 MiB)
  • Lokalizacja ulic na terenie miasta Dobre Miasto (JPG, 5.8 MiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 229.8 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 230.2 KiB)
  • Informacja o wyborze (DOC, 34.5 KiB)
Lp 156
Data ogłoszenia
2013-02-19
Termin składania ofert / wniosków
2013-03-08 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na modernizacji targowiska miejskiego z budową ciągów komunikacyjnych pieszo-jezdnych, miejsc postojowych, oświetlenia terenu, odwodnienia, instalacji wod-kan w Dobrym Mieście na działkach nr 86/12, 99/2, 82, 89 położonych w obrębie 1 miasta Dobre Miasto
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOC, 174 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOC, 2.9 MiB)
  • Załącznik Nr 1 do SIWZ - Oferta (DOC, 39 KiB)
  • Załącznik Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie (DOC, 29.5 KiB)
  • Załącznik Nr 3 do SIWZ - Oświadczenie (DOC, 25.5 KiB)
  • Załącznik Nr 4 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe (DOC, 34.5 KiB)
  • Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wykaz osób (DOC, 35 KiB)
  • Załącznik Nr 6 do SIWZ - Podwykonawcy (DOC, 31 KiB)
  • Załącznik Nr 7 do SIWZ - Projekt umowy (DOC, 98 KiB)
  • Załącznik Nr 8 do SIWZ - Dokumentacja projektowa cz. 1 (ZIP, 76.4 MiB)
  • Załącznik Nr 8 do SIWZ - Dokumentacja projektowa cz. 2 (ZIP, 49.4 MiB)
  • Załącznik Nr 9 do SIWZ - SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT (ZIP, 3.2 MiB)
  • Załącznik Nr 10 do SIWZ - Przedmiary robót (ZIP, 408 KiB)
  • Zawiadomienie o zmianie treści SIWZ (DOC, 26 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (DOC, 59.5 KiB)
  • Załącznik 10a do SIWZ uzupełniony przedmiar robót (PDF, 463 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 405.1 KiB)
Lp 157
Data ogłoszenia
2013-01-22
Termin składania ofert / wniosków
2013-02-07 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Remont ulicy Warszawskiej i części ulicy Zwycięstwa w Dobrym Mieście
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOC, 177 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOC, 166.5 KiB)
  • Załącznik Nr 1 do SIWZ - Oferta (DOC, 35 KiB)
  • Załącznik Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie (DOC, 30.5 KiB)
  • Załącznik Nr 3 do SIWZ - Oświadczenie (DOC, 26.5 KiB)
  • Załącznik Nr 4 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe (DOC, 32 KiB)
  • Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wykaz osób (DOC, 31.5 KiB)
  • Załącznik Nr 6 do SIWZ - Podwykonawcy (DOC, 30 KiB)
  • Załącznik Nr 7 do SIWZ - Projekt umowy (DOC, 103.5 KiB)
  • Załącznik Nr 8 do SIWZ - Dokumentacja projektowa (ZIP, 4.8 MiB)
  • Załącznik Nr 9 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (ZIP, 3.6 MiB)
  • Załącznik Nr 10 do SIWZ - Przedmiar robót (ZIP, 205.5 KiB)
  • Zawiadomienie o zmianie treści SIWZ (DOC, 25.5 KiB)
  • Załącznik Nr 9a do SIWZ - uzupełnienie (ZIP, 822.1 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (DOC, 31 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 406.5 KiB)
Lp 158
Data ogłoszenia
2013-01-10
Termin składania ofert / wniosków
2013-01-18 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja zabytkowych kamienic w ciągu ulicy Sowińskiego i Placu Św. Katarzyny Aleksandryjskiej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOC, 477 KiB)
  • Załącznik Nr 1 do SIWZ - Oferta (DOC, 35 KiB)
  • Załącznik Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie (DOC, 28.5 KiB)
  • Załącznik Nr 3 do SIWZ - Oświadczenie (DOC, 28 KiB)
  • Załącznik Nr 4 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe (DOC, 34.5 KiB)
  • Załącznik Nr 5a do SIWZ - Wykaz osób Inspektorzy. (DOC, 40 KiB)
  • Załącznik Nr 5b do SIWZ Wykaz doś. inspektora (DOC, 35.5 KiB)
  • Załącznik Nr 5c do SIWZ Wykaz osób konserwator (DOC, 32 KiB)
  • Załącznik Nr 6 do SIWZ - Podwykonawcy (DOC, 29.5 KiB)
  • Załącznik Nr 7 do SIWZ - Projekt umowy (DOC, 133.5 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOC, 164 KiB)
  • Zawiadomienie o zmianie treści SIWZ (DOC, 42 KiB)
  • zmieniony załącznik Nr 5c do SIWZ (DOC, 33 KiB)
  • Zawiadomienie o zmianie treści ogłoszenia (DOC, 42 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (DOC, 42 KiB)
  • Informacja o wyborze (DOC, 148.5 KiB)
Lp 159
Data ogłoszenia
2012-12-28
Termin składania ofert / wniosków
2013-01-07 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOC, 158 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOC, 154 KiB)
  • Załącznik Nr 1 do SIWZ Wykaz ulic, chodników, ciągów pieszych i placów podległych oczyszczaniu (DOC, 111.5 KiB)
  • Załącznik Nr 2 do SIWZ Wykaz ulic przy których ustawione sa kosze (DOC, 63 KiB)
  • Załącznik Nr 3 do SIWZ Wykaz terenów zieleni miejskiej podlegającej pielęgnacji (DOC, 78.5 KiB)
  • Załącznik Nr 4 do SIWZ Wykaz ulic, przy których ustawione sa ławki (DOC, 36 KiB)
  • Załącznik Nr 5 do SIWZ Wykaz ulic, chodników, ciągów pieszych i placów objętych utrzymaniem zimowym na terenie miasta (DOC, 149.5 KiB)
  • Załącznik Nr 6 do SIWZ - Oferta (DOC, 33 KiB)
  • Załącznik Nr 7 do SIWZ - Oświadczenie (DOC, 28.5 KiB)
  • Załącznik Nr 8 do SIWZ - Oświadczenie (DOC, 27 KiB)
  • Załącznik Nr 9 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe (DOC, 31.5 KiB)
  • Załącznik Nr 10 do SIWZ - Wykaz sprzętu (DOC, 31 KiB)
  • Załącznik Nr 11 do SIWZ - Podwykonawcy (DOC, 29.5 KiB)
  • Załącznik Nr 12 do SIWZ - Projekt umowy (DOC, 81.5 KiB)
  • Załącznik Nr 1 do projektu umowy (DOC, 111.5 KiB)
  • Załącznik Nr 2 do projektu umowy (DOC, 63 KiB)
  • Załącznik Nr 3 do projektu umowy (DOC, 78.5 KiB)
  • Załącznik Nr 4 do projektu umowy (DOC, 35.5 KiB)
  • Załącznik Nr 5 do projektu umowy (DOC, 149 KiB)
  • Informacja o wyborze (JPG, 736.2 KiB)
Lp 160
Data ogłoszenia
2012-12-14
Termin składania ofert / wniosków
2012-12-24 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Utrzymane zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w 2013 roku
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOC, 182.5 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOC, 165.5 KiB)
  • Załącznik Nr 1 do SIWZ - Oferta (DOC, 42.5 KiB)
  • Załącznik Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie (DOC, 29 KiB)
  • Załącznik Nr 3 do SIWZ - Oświadczenie (DOC, 26.5 KiB)
  • Załącznik Nr 4 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe (DOC, 31 KiB)
  • Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wykaz sprzętu (DOC, 33.5 KiB)
  • Załącznik Nr 6 do SIWZ - Standardy dróg (DOC, 33.5 KiB)
  • Załącznik Nr 7 do SIWZ - Podwykonawcy (DOC, 30 KiB)
  • Załącznik Nr 8 do SIWZ - Projekt umowy (DOC, 66.5 KiB)
  • Załącznik Nr 1 do projektu umowy (DOC, 34 KiB)
  • Załącznik Nr 2 do projektu umowy (DOC, 33.5 KiB)
  • Informacja o wyborze (DOC, 31 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji