ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 11
Data ogłoszenia
2023-08-09
Termin składania ofert / wniosków
2023-09-05 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w rejonie ul. Warszawskiej – budowa kładki pieszej Warmiński Mostek”
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 134.7 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 405.8 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy (DOCX, 26.6 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie (DOCX, 23.4 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu (DOCX, 16 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie wspólne (DOCX, 15.8 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOCX, 30.6 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Wykaz robót budowlanych (DOCX, 31.1 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ Wykaz osób (DOCX, 31.7 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SWZ Projekt umowy (DOCX, 76.6 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (ZIP, 50 MiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 31.9 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 187.8 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 35.3 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 190.6 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ (PDF, 197.2 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ - załącznik (PDF, 1.5 MiB)
  • Informacja o kwocie, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 154.1 KiB)
  • Informacja o wykonawcach, których oferty zostały otwarte i o cenach ofert (PDF, 163.3 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu (PDF, 188.5 KiB)
Lp 12
Data ogłoszenia
2023-03-31
Termin składania ofert / wniosków
2023-04-19 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w rejonie ul. Warszawskiej – budowa kładki pieszej Warmiński Mostek”
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 407.7 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy (DOCX, 26.2 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie (DOCX, 23.4 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu (DOCX, 16 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Oswiadczenie wykonawcow wspólnie ubiegających się (DOCX, 15.8 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOCX, 30.6 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Wykaz robót budowlanych (DOCX, 31.1 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ Wykaz osób (DOCX, 31.7 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SWZ Projekt umowy (DOCX, 79.6 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SWZ Dokumentacja techniczna (ZIP, 50 MiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 134.8 KiB)
  • Informacja o kwocie, ktorą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 151 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 160.9 KiB)
  • Unieważnienie (PDF, 152.8 KiB)
Lp 13
Data ogłoszenia
2022-12-29
Termin składania ofert / wniosków
2023-01-09 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Utrzymanie czystości, pielęgnację terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2023 roku
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 434.6 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy (DOCX, 25.3 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie (DOC, 64 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu (DOCX, 15.9 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Oswiadczenie wykonawcow wspólnie ubiegających się (DOCX, 13.9 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOCX, 31.3 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Wykaz usług (DOCX, 32.6 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ Wykaz osób (DOCX, 35.8 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SWZ Wykaz narzędzi (DOCX, 35.7 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SWZ Projekt umowy (DOCX, 43 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SWZ Wykaz ulic, chodników, ciągów pieszych i placów podlegających oczyszczaniu (DOCX, 25.4 KiB)
  • Załącznik nr 11 do SWZ Wykaz ulic, chodników ciagów pieszych i placów objetych utrzymaniem zimowym (DOCX, 30.2 KiB)
  • Załącznik nr 12 do SWZ Wykaz ulic, przy ktorych ustawione są kosze (DOCX, 17.9 KiB)
  • Załącznik nr 13 do SWZ Wykaz terenów zieleni miejskiej podlegającej pielęgnacji (DOCX, 29.4 KiB)
  • Załącznik nr 14 do SWZ Wykaz ulic, przy których ustawione są ławki (DOCX, 14.6 KiB)
  • Załącznik nr 15 do SWZ Wykaz ulic, przy których ustawione są donice, torty, pergole, gazony (DOCX, 14.7 KiB)
  • Załącznik nr 16 do SWZ Wykaz przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Dobre Miasto (DOCX, 14.2 KiB)
  • ID postępowania (DOCX, 12.1 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 156.1 KiB)
  • Informacja o kwocie, ktorą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 159 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 161.3 KiB)
  • Unieważnienie (PDF, 157.9 KiB)
Lp 14
Data ogłoszenia
2022-12-15
Termin składania ofert / wniosków
2022-12-23 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2023 roku
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 156.1 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 434.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy (DOCX, 25.4 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie (DOC, 64 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu (DOCX, 15.9 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Oswiadczenie wykonawcow wspólnie ubiegających się (DOCX, 13.9 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOCX, 31.3 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Wykaz usług (DOCX, 32.6 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ Wykaz osób (DOCX, 35.8 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SWZ Wykaz narzędzi (DOCX, 35.7 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SWZ Projekt umowy (DOCX, 42.6 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SWZ Wykaz ulic, chodników, ciągów pieszych i placów podlegających oczyszczaniu (DOCX, 25.4 KiB)
  • Załącznik nr 11 do SWZ Wykaz ulic, chodników ciągów pieszych i placów objętych utrzymaniem zimowym (DOCX, 30.2 KiB)
  • Załącznik nr 12 do SWZ Wykaz ulic, przy ktorych ustawione są kosze (DOCX, 17.9 KiB)
  • Załącznik nr 13 do SWZ Wykaz terenów zieleni miejskiej podlegającej pielęgnacji (DOCX, 29.4 KiB)
  • Załącznik nr 14 do SWZ Wykaz ulic, przy których ustawione są ławki (DOCX, 14.6 KiB)
  • Załącznik nr 15 do SWZ Wykaz ulic, przy których ustawione są donice, torty, pergole, gazony (DOCX, 14.7 KiB)
  • Załącznik nr 16 do SWZ Wykaz przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Dobre Miasto (DOCX, 14.2 KiB)
  • Informacja o kwocie, ktorą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 155.3 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 161.6 KiB)
  • Unieważnienie (PDF, 158 KiB)
Lp 15
Data ogłoszenia
2022-12-14
Termin składania ofert / wniosków
2023-01-16 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Odbiór i transport niesegregowanych i selektywnie zebranych odpadów komunalnych, pochodzących ze wszystkich nieruchomości z terenu Gminy Dobre Miasto oraz prowadzenie PSZOK-u w gminie Dobre Miasto
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 125.7 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 398.9 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy (DOC, 61.5 KiB)
  • Załącznik nr 1a do SWZ Formularz cenowy (DOC, 46.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ JEDZ (DOC, 181.5 KiB)
  • Załącznik nr 2a do SWZ Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia (DOCX, 25.1 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu (DOCX, 18.1 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Oswiadczenie wykonawcow wspólnie ubiegających się (DOCX, 16.3 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOCX, 32.7 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Oświadczenie o aktualności danych (DOCX, 32.8 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ Wykaz usług (DOCX, 32.1 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SWZ Wykaz sprzętu (DOCX, 22.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SWZ Projekt umowy (DOC, 215 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) (DOC, 189 KiB)
  • ID postępowania (DOCX, 12.6 KiB)
  • Informacja o kwocie, ktorą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 155.6 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 164.8 KiB)
  • Unieważnienie (PDF, 158.1 KiB)
Lp 16
Data ogłoszenia
2022-08-16
Termin składania ofert / wniosków
2023-05-31 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa PSZOK w Dobrym Mieście
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 144.1 KiB)
  • Specyfikacja warunków zamówienia (DOCX, 115.4 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy (DOCX, 59.4 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia (DOCX, 58.7 KiB)
  • Załącznik nr 3 - Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy (DOCX, 50.2 KiB)
  • Załącznik nr 4 - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (DOCX, 50.1 KiB)
  • Załącznik nr 5 - Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOCX, 64.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 - Wykaz robót budowalnych (DOCX, 65.3 KiB)
  • Załącznik nr 7 - Wykaz osób (DOCX, 65.8 KiB)
  • Załącznik nr 8 - Wzór umowy (DOC, 182 KiB)
  • Załącznik nr 9 - Opis przedmiotu zamówienia - dokumentacja projektowa (ZIP, 20.7 MiB)
  • ID postępowania (DOCX, 12.8 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SWZ (PDF, 194.8 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 202.5 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 34.9 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SWZ (PDF, 217.4 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 34.9 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 200.9 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SWZ (PDF, 166.9 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 191.2 KiB)
  • Zmieniony załącznik nr 8 do SWZ Projekt umowy (DOCX, 77.1 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 203.7 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 34.9 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 202 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 34.9 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 34.9 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 204.7 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 205.2 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 34.9 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 205.2 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 36.2 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ (PDF, 279.5 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 192.7 KiB)
  • Zmieniony Załącznik nr 9 do SWZ OPZ-dokumentacja techniczna.zip (ZIP, 35.3 MiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ (PDF, 191.9 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ - załącznik 1 (PDF, 174.9 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ - załącznik 2 (PDF, 149.4 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ - załącznik 3 (PDF, 156.4 KiB)
  • Informacja o kwocie, ktorą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 174 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 185.9 KiB)
  • Unieważnienie (PDF, 173.3 KiB)
Lp 17
Data ogłoszenia
2021-12-08
Termin składania ofert / wniosków
2021-12-23 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie zadania inwestycyjnego pn: „Budowa kontenerowego szaletu miejskiego w Dobrym Mieście”, dz. nr geod. 102/26, 102/76 obr. 1 miasta Dobre Miasto, gmina Dobre Miasto
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 372.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy (DOCX, 25.1 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu (DOCX, 22.2 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu (DOCX, 16 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia (DOCX, 14 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOCX, 30.9 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Wykaz robót budowlanych (DOCX, 30.8 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ Wykaz osób (DOCX, 31.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SWZ Projekt umowy (DOC, 160 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SWZ Dokumentacja techniczna (PDF, 11.7 MiB)
  • Załącznik nr 10 do SWZ Przedmiar robót (PDF, 1.5 MiB)
  • Decyzja (PDF, 2.1 MiB)
  • ID postępowania (DOCX, 12.3 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 151.4 KiB)
  • Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 161.4 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 170.6 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 232.3 KiB)
Lp 18
Data ogłoszenia
2021-12-06
Termin składania ofert / wniosków
2021-12-15 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2022 r.
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 433.9 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy (DOCX, 25.2 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu (DOCX, 22.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu (DOCX, 15.8 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia (DOCX, 14 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOCX, 30.9 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Wykaz usług (DOCX, 32.1 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ Wykaz osób (DOCX, 35.3 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SWZ Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych (DOCX, 35.3 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SWZ Projekt umowy (DOCX, 44.2 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SWZ Wykaz ulic, chodników, ciągów pieszych i placów podległych oczyszczaniu (DOCX, 26 KiB)
  • Załącznik nr 11 do SWZ Wykaz ulic, chodników, ciągów pieszych i placów objetych utrzymaniem zimowym (DOCX, 30 KiB)
  • Załącznik nr 12 do SWZ Wykaz ulic, przy któryh ustawione sa kosze (DOCX, 18.1 KiB)
  • Załącznik nr 13 do SWZ Wykaz terenów zieleni miejskiej podlagającej pielęgnacji (DOCX, 27.2 KiB)
  • Załącznik nr 14 do SWZ Wykaz ulic, przy których ustawione sa ławki (DOCX, 14.9 KiB)
  • Załącznik nr 15 do SWZ Wykaz ulic, przy których ustawione są donice, torty, pergole, gazony (DOCX, 14.7 KiB)
  • Załącznik nr 16 do SWZ Wykaz przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Dobre Miasto (DOCX, 14.3 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 164.1 KiB)
  • ID postępowania (DOCX, 12.3 KiB)
  • Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 152 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 156.1 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 152.5 KiB)
Lp 19
Data ogłoszenia
2021-06-04
Termin składania ofert / wniosków
2021-09-23 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Rozbudowa stadionu lekkoatletycznego, piłkarskiego wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Olsztyńskiej 14 w Dobrym Mieście
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy (DOCX, 26.2 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia (DOCX, 21.6 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów wykonawcy (DOCX, 16.7 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOCX, 37.1 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Wykaz robót budowlanych (DOCX, 38.2 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Wykaz osób (DOCX, 38 KiB)
  • Załącznik nr 6a do SWZ Wykaz doświadczenia kierownika budowy (DOCX, 16.5 KiB)
  • Załącznik nr 6b do SWZ Wykaz doświadczenia inspektora nadzoru terenów zielonych (DOCX, 18 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ Projekt umowy (DOC, 160.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (DOCX, 33.6 KiB)
  • Załącznik nr 8a do SWZ Dokumentacja projektowa (ZIP, 79 MiB)
  • Załącznik nr 9 do SWZ Harmonogram rzeczowo - finansowy (DOCX, 15.6 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 567 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SWZ Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się i udzielenie zamówienia (DOCX, 14.8 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 136 KiB)
  • ID postępowania (DOCX, 12.8 KiB)
  • Odwołanie (PDF, 1.1 MiB)
  • Wezwanie do przystąpienia do postępowania odwoławczego (PDF, 346 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ (PDF, 343.3 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 622.9 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ Sprostowanie (PDF, 339.9 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ (PDF, 477.5 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ Zał. 1 (PDF, 4.3 MiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ Zał. 2 (PDF, 1 MiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ Zał. 2 (PDF, 7.4 MiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ Zał. 2 (PDF, 7.4 MiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ Zał. 3 (PDF, 439.9 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ Zał. 4 (PDF, 439.9 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ Zał. 5 (PDF, 2.9 MiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ Zał. 6 (PDF, 1.4 MiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ Zał. 7 (PDF, 401.8 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ Zał. 8 (PDF, 147.3 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 337.9 KiB)
  • Ogłoszenie o zmienie ogłoszenia (PDF, 35.4 KiB)
  • Odpowiedź na odwołanie (PDF, 266.7 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 338 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 34.7 KiB)
  • Postanowienie KIO (PDF, 2.5 MiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ (PDF, 346.8 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ Załącznik (PDF, 1 MiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ Załącznik (a) (PDF, 7.4 MiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ Załącznik (b) (PDF, 7.4 MiB)
  • Ogłoszenie o zmienie ogłoszenia (PDF, 40.5 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 460.3 KiB)
  • Zmieniony załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy (DOCX, 27 KiB)
  • Zmieniony załącznik nr 7 do SWZ Projekt umowy (DOC, 159.5 KiB)
  • Zmieniony załącznik nr 8a do SWZ Opis przedmiotu zamówienia uzupełniony (DOCX, 29.6 KiB)
  • Zmieniony załącznik nr 9 do SWZ Harmonogram rzeczowo - finansowy (DOCX, 16.5 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ (PDF, 373.9 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 338.6 KiB)
  • Informacja o wniesieniu odwołania oraz wezwanie do przystąpienia do postępowania odwoławczego (PDF, 255.7 KiB)
  • Odwołanie (PDF, 16.2 MiB)
  • Ogłoszenie o zmienie ogłoszenia (PDF, 35.4 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 622.1 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 37.9 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 337.1 KiB)
  • Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 227.4 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 239.5 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 613.9 KiB)
Lp 20
Data ogłoszenia
2019-01-25
Termin składania ofert / wniosków
2019-02-15 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Rozbudowa drogi powiatowej – budowa ścieżki rowerowej Łynostrada na odcinku Knopin-Swobodna
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • SIWZ (DOC, 313.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 118.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie (DOCX, 98.3 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie 2 (DOC, 110 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 106.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz robot budowlanych (DOC, 112 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz osób (DOC, 126 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 107 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 209.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ _PBiW_Przed zmianą (ZIP, 28.6 MiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Dokumentacja projektowa zamienna (ZIP, 4 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Przedmiar robót (PDF, 400.6 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 32.8 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 1.9 MiB)
  • Wzór tablicy pamiątkowej (DOCX, 134.5 KiB)
  • Decyzja ZRID (PDF, 4.6 MiB)
  • Decyzja zmieniająca (PDF, 752.7 KiB)
  • Opinia WMWKZ (PDF, 384.8 KiB)
  • PBiW SST Uzupełnienie (PDF, 587.3 KiB)
  • Informacja o zmianie treści SIWZ (PDF, 242.6 KiB)
  • Informacja o zmianie treści ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 219.3 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 488.2 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 271 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji