ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 31
Data ogłoszenia
2022-12-14
Termin składania ofert / wniosków
2023-01-16 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Odbiór i transport niesegregowanych i selektywnie zebranych odpadów komunalnych, pochodzących ze wszystkich nieruchomości z terenu Gminy Dobre Miasto oraz prowadzenie PSZOK-u w gminie Dobre Miasto
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 125.7 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 398.9 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy (DOC, 61.5 KiB)
  • Załącznik nr 1a do SWZ Formularz cenowy (DOC, 46.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ JEDZ (DOC, 181.5 KiB)
  • Załącznik nr 2a do SWZ Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia (DOCX, 25.1 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu (DOCX, 18.1 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Oswiadczenie wykonawcow wspólnie ubiegających się (DOCX, 16.3 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOCX, 32.7 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Oświadczenie o aktualności danych (DOCX, 32.8 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ Wykaz usług (DOCX, 32.1 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SWZ Wykaz sprzętu (DOCX, 22.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SWZ Projekt umowy (DOC, 215 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) (DOC, 189 KiB)
  • ID postępowania (DOCX, 12.6 KiB)
  • Informacja o kwocie, ktorą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 155.6 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 164.8 KiB)
  • Unieważnienie (PDF, 158.1 KiB)
Lp 32
Data ogłoszenia
2022-12-14
Termin składania ofert / wniosków
2022-12-22 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w roku 2023
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 150.5 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 393 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy (DOCX, 26.3 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie (DOCX, 24.7 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu (DOCX, 15.9 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie (DOCX, 14 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOCX, 31.2 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Wykaz usług (DOCX, 32.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ Wykaz narzędzi (DOCX, 35.7 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SWZ Projekt umowy (DOCX, 47.6 KiB)
  • ID postępowania (DOCX, 12 KiB)
  • Informacja o kwocie, ktorą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 155.7 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 168.9 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 135.3 KiB)
Lp 33
Data ogłoszenia
2022-11-22
Termin składania ofert / wniosków
2023-01-13 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z usługami towarzyszącymi na potrzeby Gminy Dobre Miasto w ramach Projektu „Cyfrowa Gmina"
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 139.6 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (DOC, 356.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Oferta (DOC, 181 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie (DOC, 170 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu (DOC, 162.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie (DOC, 155.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 162.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Wykaz dostaw (DOC, 160.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ Wykaz osób (DOC, 165.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SWZ Projekt umowy (DOC, 268 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (DOCX, 193.9 KiB)
  • Załączniknr 10 do SWZ Potwierdzenie wizji lokalnej (DOC, 156.5 KiB)
  • ID postępowania (DOC, 154.5 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SWZ (PDF, 269.8 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 244.4 KiB)
  • Zmieniony załącznik nr 8 do SWZ Projekt umowy (DOC, 269 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 35.7 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 35.7 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 244.8 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 235.5 KiB)
  • Zmieniony załącznik nr 8 do SWZ Projekt umowy (DOC, 269.5 KiB)
  • Zmieniony załącznik nr 1 do SWZ Oferta (DOC, 181.5 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 35.1 KiB)
  • Informacja o kwocie, ktorą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 233.4 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 234.2 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 222.2 KiB)
Lp 34
Data ogłoszenia
2022-08-16
Termin składania ofert / wniosków
2023-05-31 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa PSZOK w Dobrym Mieście
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 144.1 KiB)
  • Specyfikacja warunków zamówienia (DOCX, 115.4 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy (DOCX, 59.4 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia (DOCX, 58.7 KiB)
  • Załącznik nr 3 - Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy (DOCX, 50.2 KiB)
  • Załącznik nr 4 - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (DOCX, 50.1 KiB)
  • Załącznik nr 5 - Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOCX, 64.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 - Wykaz robót budowalnych (DOCX, 65.3 KiB)
  • Załącznik nr 7 - Wykaz osób (DOCX, 65.8 KiB)
  • Załącznik nr 8 - Wzór umowy (DOC, 182 KiB)
  • Załącznik nr 9 - Opis przedmiotu zamówienia - dokumentacja projektowa (ZIP, 20.7 MiB)
  • ID postępowania (DOCX, 12.8 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SWZ (PDF, 194.8 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 202.5 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 34.9 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SWZ (PDF, 217.4 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 34.9 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 200.9 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SWZ (PDF, 166.9 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 191.2 KiB)
  • Zmieniony załącznik nr 8 do SWZ Projekt umowy (DOCX, 77.1 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 203.7 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 34.9 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 202 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 34.9 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 34.9 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 204.7 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 205.2 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 34.9 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 205.2 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 36.2 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ (PDF, 279.5 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 192.7 KiB)
  • Zmieniony Załącznik nr 9 do SWZ OPZ-dokumentacja techniczna.zip (ZIP, 35.3 MiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ (PDF, 191.9 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ - załącznik 1 (PDF, 174.9 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ - załącznik 2 (PDF, 149.4 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ - załącznik 3 (PDF, 156.4 KiB)
  • Informacja o kwocie, ktorą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 174 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 185.9 KiB)
  • Unieważnienie (PDF, 173.3 KiB)
Lp 35
Data ogłoszenia
2022-08-03
Termin składania ofert / wniosków
2022-08-23 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego ze zbiornikiem wodnym o pojemności min. 200 L przeznaczonego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Cerkiewniku, Gmina Dobre Miasto
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 129.8 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 348.8 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Oferta (DOCX, 23.6 KiB)
  • Załącznik nr 1 do oferty (DOCX, 42.4 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie (DOCX, 21.3 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu (DOCX, 15.4 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie (DOCX, 13.9 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOCX, 16 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Wzór umowy (DOC, 74 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (ODT, 43.8 KiB)
  • ID postępowania (DOCX, 12 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ (PDF, 166.1 KiB)
  • Informacja o kwocie, ktorą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 163.4 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 168.4 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 123.7 KiB)
Lp 36
Data ogłoszenia
2022-05-19
Termin składania ofert / wniosków
2022-06-01 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 145.6 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 395.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Oferta (DOCX, 343.1 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie (DOCX, 341.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu (DOCX, 339.1 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie wykonawcow wspólnie ubiegających się (DOCX, 337.1 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOCX, 349.1 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Wykaz dostaw (DOCX, 348.2 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ Wzór umowy (DOCX, 65.7 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (DOCX, 50.7 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SWZ Ranking procesorów (PDF, 1.1 MiB)
  • ID postępowania (DOCX, 12.3 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 39.5 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SWZ (PDF, 216.8 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 188.7 KiB)
  • Zmieniony załącznik nr 8 do SWZ Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (DOCX, 50.7 KiB)
  • Zmieniony załącznik nr 1 do oferty Opis oferowanego sprzętu (DOCX, 52.6 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SWZ (PDF, 189.7 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 195.4 KiB)
  • Zmieniony załącznik nr 1 do oferty Opis oferowanego sprzętu (DOCX, 53.3 KiB)
  • Zmieniony załącznik nr 8 do SWZ Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (DOCX, 50.5 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 36 KiB)
  • Informacja o kwocie, ktorą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 180.3 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 195.5 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 160.9 KiB)
Lp 37
Data ogłoszenia
2022-01-04
Termin składania ofert / wniosków
2022-01-14 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2022 roku
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 163.4 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 433.9 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy (DOCX, 37.9 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu (DOCX, 22.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu (DOCX, 15.8 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (DOCX, 14 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOCX, 30.9 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Wykaz usług (DOCX, 46.3 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ Wykaz osób (DOCX, 35.3 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SWZ Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych (DOCX, 35.3 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SWZ Projekt umowy (DOCX, 56 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SWZ Wykaz ulic, chodników, ciągów pieszych i placów podległych oczyszczaniu (DOCX, 26 KiB)
  • Załącznik nr 11 do SWZ Wykaz ulic, chodników, ciągów pieszych i placów objetych utrzymaniem zimowym (DOCX, 30 KiB)
  • Załącznik nr 12 do SWZ Wykaz ulic, przy któryh ustawione sa kosze (DOCX, 18.1 KiB)
  • Załącznik nr 13 do SWZ Wykaz terenów zieleni miejskiej podlagającej pielęgnacji (DOCX, 27.2 KiB)
  • Załącznik nr 14 do SWZ Wykaz ulic, przy których ustawione sa ławki (DOCX, 14.9 KiB)
  • Załącznik nr 15 do SWZ Wykaz ulic, przy których ustawione są donice, torty, pergole, gazony (DOCX, 14.7 KiB)
  • Załącznik nr 16 do SWZ Wykaz przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Dobre Miasto (DOCX, 14.3 KiB)
  • ID postępowania (DOCX, 15.1 KiB)
  • Informacja o kwocie (PDF, 155.8 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 161.5 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 126.6 KiB)
Lp 38
Data ogłoszenia
2021-12-14
Termin składania ofert / wniosków
2021-12-22 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w roku 2022
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 392.6 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy (DOCX, 26.2 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu (DOCX, 22.4 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu (DOCX, 15.9 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia (DOCX, 14 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOCX, 30.8 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Wykaz usług (DOCX, 32.1 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ Wykaz narzędzi (DOCX, 35.1 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SWZ Projekt umowy (DOCX, 44.1 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 155.8 KiB)
  • ID postępowania (DOCX, 12 KiB)
  • Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 149.4 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 164 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 136.1 KiB)
Lp 39
Data ogłoszenia
2021-12-08
Termin składania ofert / wniosków
2021-12-23 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie zadania inwestycyjnego pn: „Budowa kontenerowego szaletu miejskiego w Dobrym Mieście”, dz. nr geod. 102/26, 102/76 obr. 1 miasta Dobre Miasto, gmina Dobre Miasto
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 372.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy (DOCX, 25.1 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu (DOCX, 22.2 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu (DOCX, 16 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia (DOCX, 14 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOCX, 30.9 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Wykaz robót budowlanych (DOCX, 30.8 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ Wykaz osób (DOCX, 31.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SWZ Projekt umowy (DOC, 160 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SWZ Dokumentacja techniczna (PDF, 11.7 MiB)
  • Załącznik nr 10 do SWZ Przedmiar robót (PDF, 1.5 MiB)
  • Decyzja (PDF, 2.1 MiB)
  • ID postępowania (DOCX, 12.3 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 151.4 KiB)
  • Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 161.4 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 170.6 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 232.3 KiB)
Lp 40
Data ogłoszenia
2021-12-06
Termin składania ofert / wniosków
2021-12-15 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2022 r.
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 433.9 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy (DOCX, 25.2 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu (DOCX, 22.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Zobowiązanie innego podmiotu (DOCX, 15.8 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia (DOCX, 14 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOCX, 30.9 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Wykaz usług (DOCX, 32.1 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ Wykaz osób (DOCX, 35.3 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SWZ Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych (DOCX, 35.3 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SWZ Projekt umowy (DOCX, 44.2 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SWZ Wykaz ulic, chodników, ciągów pieszych i placów podległych oczyszczaniu (DOCX, 26 KiB)
  • Załącznik nr 11 do SWZ Wykaz ulic, chodników, ciągów pieszych i placów objetych utrzymaniem zimowym (DOCX, 30 KiB)
  • Załącznik nr 12 do SWZ Wykaz ulic, przy któryh ustawione sa kosze (DOCX, 18.1 KiB)
  • Załącznik nr 13 do SWZ Wykaz terenów zieleni miejskiej podlagającej pielęgnacji (DOCX, 27.2 KiB)
  • Załącznik nr 14 do SWZ Wykaz ulic, przy których ustawione sa ławki (DOCX, 14.9 KiB)
  • Załącznik nr 15 do SWZ Wykaz ulic, przy których ustawione są donice, torty, pergole, gazony (DOCX, 14.7 KiB)
  • Załącznik nr 16 do SWZ Wykaz przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Dobre Miasto (DOCX, 14.3 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 164.1 KiB)
  • ID postępowania (DOCX, 12.3 KiB)
  • Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (PDF, 152 KiB)
  • Informacja o złożonych ofertach (PDF, 156.1 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 152.5 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji